Až 5x více objednávek díky Live Chatu!

  • Chcete více objednávek?
  • Chcete získat důvěru zákazníků?
  • Chcete snížit míru opuštění stránky?
  • Chcete zpětnou vazbu zákazníků?
  • Chcete komunikovat online?
  • Jednoduše – Chcete vydělat ještě více!

Jste na správném místě. Nejen tyto otázky, a mnohem více můžete získat jednoduchou a ověřenou implementací live chatu do webových stránek. Jednou z možností je využití ověřené služby SmartSupp.

Smartsupp - Live Chat

Jedná se o live chat, který technicky zajistí online komunikaci mezi správcem a s potencionálním zákazníkem ne webové stránce res. e-shopu. Všechny výhody online komunikace pomocí této služby pochopilo už více jak tisíc uživatelů. Počet uživatelů aplikace neustále narůstá a stává se tak nezbytným marketingovým nástrojem nejen pro internetové obchody.

Určitě jste se už někdy na webu setkali s využitím online chatu, ať už se jednalo o SmartSupp či jiný podobný produkt. Chat je využíván jako technická podpora některých webů či jen jako komunikace se zákazníkem. Online chat je jediný nástroj jak se více přiblížit zákazníkům a vytvořit pocit osobní komunikace.

Proč funguje Live Chat? Odpovězte si jednoduše sami!

Jaké to je když přijdete do obchodu a prodavač nikde?

Zákazníkovi na internetu někdy stačí při rozhodování jen málo! Stačí možnost komunikace! Má-li koupit, potřebuje odpověď hned! Koupí tam, kde mu poradí!

Výhody online komunikace na webu:

  • Jedinečná možnost jak se zákazníka zeptat co hledá.
  • Okamžitá reakce na potřeby zákazníka.
  • Zvýšení důvěry webové stránky.
  • Snížení míry opuštění stránky.
  • Zvýšená míra konverzního poměru.
  • Získáte odpovědi či náměty na zlepšení.
  • Získáte osobní vztah se zákazníkem.
  • Získáte statistiky (SmartSupp měřitelný také v Google Analytics).
  • Zabezpečená online komunikace přes SSL.
  • Možnost implementace do HTTPS protokolu.
  • Máte náskok oproti konkurenci, která to ještě nepochopila.
  • Využití přednastavených zpráv.
  • Vlastní nastavení okna (konec klasickým bublinám).
  • Online chat může nahradit mnoho složitého textu na webu.

Se službou SmartSupp nic neriskujete. Máte možnost vyzkoušení zcela zdarma. Navíc si můžete stáhnout e-book, kde se naučíte jak se zákazníky komunikovat a jak vzbudit důvěru oplacenou nákupem v obchodu.

live_chat

Autoři se také pravidelně věnují svému blogu na adrese blog.smartsupp.cz, kde přináší rady a tipy jak s chatem zacházet, a jak pomocí něho získat více spokojených zákazníků, což znamená samozřejmě i prodaného zboží.

Rada na závěr!  Vždy se snažte zákazníka motivovat (nasměrovat) tak, aby napsal. Zákazník musí na první pohled poznat, že stojíte o přímou komunikaci a chcete mu hned poradit. Vyzvěte ho tedy k akci.

Využijte možnosti oslovit zákazníka jako první! Více informací o této problematice získáte v bezplatné registraci včetně návodu a zajímavých tipů, které využijete nejen při použití Live Chatu.

, , , , , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *