- Chcete více objednávek?
- Chcete získat důvěru zákazníků?
- Chcete snížit míru opuštění stránky?
- Chcete zpětnou vazbu zákazníků?
- Chcete komunikovat online?
- Jednoduše – Chcete vydělat ještě více!
Jste na správném místě. Nejen tyto otázky, a mnohem více můžete získat jednoduchou a ověřenou implementací live chatu do webových stránek. Jednou z možností je využití ověřené služby SmartSupp.
Jedná se o live chat, který technicky zajistí online komunikaci mezi správcem a s potencionálním zákazníkem ne webové stránce res. e-shopu. Všechny výhody online komunikace pomocí této služby pochopilo už více jak tisíc uživatelů. Počet uživatelů aplikace neustále narůstá a stává se tak nezbytným marketingovým nástrojem nejen pro internetové obchody.
Určitě jste se už někdy na webu setkali s využitím online chatu, ať už se jednalo o SmartSupp či jiný podobný produkt. Chat je využíván jako technická podpora některých webů či jen jako komunikace se zákazníkem. Online chat je jediný nástroj jak se více přiblížit zákazníkům a vytvořit pocit osobní komunikace.
Proč funguje Live Chat? Odpovězte si jednoduše sami!
Jaké to je když přijdete do obchodu a prodavač nikde?
Zákazníkovi na internetu někdy stačí při rozhodování jen málo! Stačí možnost komunikace! Má-li koupit, potřebuje odpověď hned! Koupí tam, kde mu poradí!
Výhody online komunikace na webu:
- Jedinečná možnost jak se zákazníka zeptat co hledá.
- Okamžitá reakce na potřeby zákazníka.
- Zvýšení důvěry webové stránky.
- Snížení míry opuštění stránky.
- Zvýšená míra konverzního poměru.
- Získáte odpovědi či náměty na zlepšení.
- Získáte osobní vztah se zákazníkem.
- Získáte statistiky (SmartSupp měřitelný také v Google Analytics).
- Zabezpečená online komunikace přes SSL.
- Možnost implementace do HTTPS protokolu.
- Máte náskok oproti konkurenci, která to ještě nepochopila.
- Využití přednastavených zpráv.
- Vlastní nastavení okna (konec klasickým bublinám).
- Online chat může nahradit mnoho složitého textu na webu.
Se službou SmartSupp nic neriskujete. Máte možnost vyzkoušení zcela zdarma. Navíc si můžete stáhnout e-book, kde se naučíte jak se zákazníky komunikovat a jak vzbudit důvěru oplacenou nákupem v obchodu.
Autoři se také pravidelně věnují svému blogu na adrese blog.smartsupp.cz, kde přináší rady a tipy jak s chatem zacházet, a jak pomocí něho získat více spokojených zákazníků, což znamená samozřejmě i prodaného zboží.
Rada na závěr! Vždy se snažte zákazníka motivovat (nasměrovat) tak, aby napsal. Zákazník musí na první pohled poznat, že stojíte o přímou komunikaci a chcete mu hned poradit. Vyzvěte ho tedy k akci.
Využijte možnosti oslovit zákazníka jako první! Více informací o této problematice získáte v bezplatné registraci včetně návodu a zajímavých tipů, které využijete nejen při použití Live Chatu.