Ideální Linkbuilding je ten co se vytváří sám!

Jedním z důležitých faktorů úspěšného a navštěvovaného webu jsou i kvalitní zpětné odkazy. Někdo toto téma linkbuildingu zahrnuje do SEO optimalizace a jiní zase ne. To zde, ale nechci hodnotit.

Linnkbuilding je podle mého názoru v současné době někde jinde a mění se i jeho metody použití. V minulosti se dalo pouhým nákupem zpětných odkazů bez ohledu na kvalitu a umístění na stránce získat jak velkou návštěvnost tak lepší pozici ve vyhledávačích. Dnes je tomu trochu jinak. Názory na metody a vývoj linkbuildingu nejsou u odborníků zcela jednotné a je nutné zvolit tu správnou, v tom nejlepším případě oslovit zkušeného konzultanta.

Linkbuilding

Samotné budování zpětných odkazů má pouze některé výhody!

Správně zvolenou strategií linkbuildingu sice možná získáte lepší hodnocení od vyhledávačů, které na váš web přivedou více návštěvníků, ale neznamená to, že se vám zvedne konverzní poměr, který přinese více zákazníků.

Do popředí se tak dostává samotný web a jeho použitelnost pro uživatele. Z tohoto důvodu je nutné na web pohlížet z mnoha faktorů a optimalizaci webu tomu přizpůsobit.

Každý nový zpětný odkaz neznamená, že je to plus pro webovou stránku. Doby kdy frčela výměna a hromadné nakupování odkazů je pryč. Dnes má cenu pouze odkaz, který vede z kvalitního článku, který na vás odkazuje (z pohledu vyhledávačů). Jedině ten může získat správně cílenou skupinu uživatelů. Nebojte se také odkazovat ven na kvalitní související témata. Váš článek tím získá větší přidanou hodnotu pro uživatele i pro vyhledávače.

Článek s odkazem by měl logicky splňovat některé věci jako je podobná tématika atd. Prostě když někdo odkazuje je to z nějakého důvodu a předpokládá se, že bude s původním obsahem nějak souviset. Odkazování má cenu i v komentářích pod článkem s podobným tématem.

Ideální Linkbuilding je ten co se vytváří sám!

Základním faktem je že vyhledávače chtějí přinášet informace, které uživatelé skutečně hledají. Z tohoto důvodu neustále pracují na algoritmech, kdy už dokáží rozpoznat, zda se jedná o přirozený odkaz z kvalitního webu či nějaký uměle vytvořený link.

Budujte kvalitní obsah a věnujte se použitelnosti webu.

Sledujte aktuální informace o celkovém vývoji optimalizace webových stránek a nejen o linkbuildingu. Informace můžete čerpat například od známých profesionálů, jako jsou např. Jan Kvasnička, Marek Prokop, Jan Linhart, Michal Kubíček, Pavel Ungr, Martin Domes, Zdeněk Hejl a dalších. Většina z nich si vede vlastní blog, kde se často dočtete užitečné informace jak o SEO, tak o tom jak udělat web lepším a použitelnějším z pohledu uživatele i o tom jak web lépe monetizovat.

Osobně jsem zde na WebiTechu v posledních dnech provedl některé drobné úpravy a musím přiznat, že již první výsledky se dostavují a konverzní poměr se značně zlepšil. Neznamená to že jsem u konce, ale naopak. Díky novým zkušenostem můžu neustále na webu pracovat a zlepšovat jej. Pro mě je práce s optimalizací webu jako nekonečný zdroj nových informací a neustále vzdělávání se v této problematice. K osobnímu rozvoji nejraději využívám video přednášky a osobní testování webu.

I jedna maličkost přinese nečekanou změnu!

SEO už nestačí! Je čas se zaměřit také na použitelnost, důvěryhodnost, mobilní obsah, sociální sítě, ale hlavně na samotného (koncového zákazníka) uživatele webových stránek.

Pokud se zaměříte na uživatele tak to bude fungovat v každé době a čím dál lépe. Také se nenechte zlákat pouhým zvýšením návštěvnosti! To fakt nestačí!!!

Shrnutím článku je, že každý odkaz, který vytvoří někdo jiný za účelem doporučení na užitečný článek, produkt či nějakou službu, má daleko větší váhu než uměle vytvořené odkazy na různých PR webech a podobně. Mějte důvěryhodný web s kvalitním produktem a zpětné odkazy budou vznikat samovolně a zdarma. Bude pro vás lepší pár kvalitních odkazů za měsíc než mnoho nárazově a uměle vytvořených. Je lepší nový zákazník než mnoho necílených návštěvníků stránky. Budujte si vlastní Brand (značku) webu či osobnosti. Zvyšuje tak hodnotu a váš potenciál do budoucna.

Doporučené zdroje informací:

Blog Jana Kvasničky http://blog.kvasnickajan.cz/
Vydavatel Sovy v síti, Marek Prokop http://www.sovavsiti.cz
Jan Linhart http://blog.seolinhart.cz/
Michal Kubíček http://michalkubicek.cz/
Pavel Ungr http://blog.bloxxter.cz/
Martin Domes http://www.martindomes.cz/blog/
Zdeněk Hejl http://www.portiscio.net/
Zdeněk Dvořák http://linki.cz/
Marek Hnátek http://www.marekhnatek.cz/
Robert Němec http://www.robertnemec.com/clanky-vyzkumy/

Related Posts

  • 95
    Placla je služba, které spojuje inzerenty a blogery na bázi PPP (Pay-Per-Post). Jinými slovy se jedná o prodej na nákup placených článků na internetu. Placla je velice přehledně a jednoduše postavena jak pro inzerenty tak i pro blogery což je silnou zbraní tohoto systému. Systém jako takový byl spuštěn již…
    Tags: a, se, stránky, webové, internet, rady, seo, optimalizace, nejen, zdarma
  • 93
    Co znamená link building (budování zpětných odkazů)? Je to způsob jak zvýšit hodnocení vašeho webu v síti vyhledávačů a získat více návštěvníků vašich stránek nebo navýšit hodnocení tudíž cenu webu. systémů. Budování zpětných odkazů vyžaduje čas a není to práce která se dá naplánovat a udělat v několika dnech. V dnešní době…
    Tags: a, se, webu, v, seo, webové, stránky, rady, optimalizace, nejen
  • 93
    Jedná se o otevřený projekt (Open Directory Project ODP) s názvem DMOZ. Dmoz je katalog webových stránek který spravuje spousty dobrovolníků z celého světa. Katalog je postaven taky aby stačil mohutnému rozmach internetu a sdružoval  sobě všechny důležité a kvalitní odkazy. Hlavní důležitost mít odkaz v tomto katalogu je že jeho data jsou…
    Tags: a, se, v, internetu, internet, rady, seo, optimalizace, webové, stránky
  • 92
    Dobrý den vážení čtenáři webových stránek Webitech.cz. Jmenuji se Jakub Čižmař a stejně jako vy čtu webitech.cz pravidelně. V dnešním článku bych vám (jen velice stručně) rád představil základy problematiky propagace na internetu a internetového marketingu. Já sám se této problematice věnuji od roku 2008 a právě kvůli nedostatku kvalitních…
    Tags: a, se, stránky, webové, web, internet, rady, seo, optimalizace, nejen
  • 90
    Při budování nového e-shopu by pro vás SEO mělo být prioritou. Spolu se srovnávači zboží a PPC inzeráty budou právě vyhledávače představovat hlavní zdroj vašich nových zákazníků. Proto by mělo být vaší prioritou postarat se o přední pozice vašeho e-shopu ve výsledcích vyhledávání. Základem je porozumět tomu, jak vyhledávače fungují. SEO – návnada pro…
    Tags: se, a, v, webové, stránky, internet, rady, seo, optimalizace, nejen
, , , , , ,

Napsat komentář


V SYSTÉMU YEAHCOACH JDE ŽÁDAT O DARY JAKO JSOU TŘEBA TYTO

(Pokud ho chceš, klikni na obrázek Daru)