Lime Talk patří k nejpoužívanějším live chatům na webu

INZERCE: Webové stránky už dávno nejsou jen statickou prezentací informací o firmě. Jsou čím dál více interaktivní, zákazníky se snaží dotlačit k nákupu, komunikují s nimi. Občas jsou interaktivní až příliš, ale když se to drží v rozumné míře, návštěvník ocení, že se o něj provozovatel webu postará a zeptá se, zda náhodou něco nepotřebuje. Jistě ty situace znáte.

Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak přes internet komunikovat se zákazníky, je bezpochyby live chat na web. Je to velmi rychlá komunikace, navíc zákazníkovi pomůžete právě tehdy, když je pomoc aktuální. Kdybyste mu na e-mail odpověděli za pár hodin, je možné, že už ho opustila touha si u vás něco pořídit. Pomocí online chatu ho zasáhnete ve správnou chvíli. Uvidí váš zájem a objedná si.

Nejde jen o chat

Pokud jste doposud online chat na web viděli jen z pozice návštěvníka, nejspíš budete překvapení, co všechno tato vychytávka umí. Zákazník přes ni může pouze chatovat, nicméně provozovatel webu rázem získává přístup ke spoustě zajímavých údajů. Vidí přibližnou geografickou polohu zákazníka, zjistí si, z jaké stránky přišel a o co se na webu zajímal.

Veškeré chaty lze monitorovat a využívat pro analýzu prodeje. Lépe odhalíte, co od vás zákazníci očekávají, a také který z vašich zaměstnanců odpovídá na chatu nejzdařileji. Online chat se dá propojit i s Google Analytics (tedy aspoň Lime Talk to umí) a pak v něm můžete sledovat další důležité metriky.

Českému Lime Talku se daří

V ČR patří k nejoblíbenějším webovým chatům Lime Talk. Jedná se o českou firmu, která vznikla v roce 2012 a získala si spoustu i zahraničních zákazníků. Potěší vás tedy zejména česká zákaznická podpora. S velkou pravděpodobností ji ovšem ani nebudete potřebovat. Instalace Lime Talk je totiž velmi snadná, stačí do svých webových stránek vložit kousek kódu a pak už se vám v pravém spodním rohu umístí ono okénko. Nebo ho umístíte jinam? Lime Talk se dá přizpůsobit. Ovládá se jednoduše, zákazníkům lze odepisovat z webu i telefonu či tabletu. Samozřejmě si můžete nastavit i automatické odpovědi pro případ, kdy zrovna nejste na příjmu, a mnoho dalšího. S nastavením si zkrátka můžete pohrát.

Tip na příspěvek:  Animace dokážou přesně zacílit na zákazníka!

Mohlo by se ti také líbit

Sdílejte článek přátelům:
, , , ,
Show Buttons
Hide Buttons