Telemarketing má mnoho výhod. Jaké jsou ty hlavní?

Inzerce: Pro někoho je telemarketing něco, co ho obtěžuje. Pro mnohé je však cestou, jak mohou získat zajímavý produkt nebo službu. Pro firmy je potom dalším zajímavým marketingovým a prodejním kanálem. Ať už máte názor jakýkoliv, je třeba říci, že z hlediska byznysu má mnohé výhody. Jaké to jsou?

Nabízí ho celá řada specializovaných společností

Je jasné, že pod pojme telemarketing si lze představit i to, že samotný živnostník nebo jeho zaměstnanci obvolávají potencionální klienty. Není to ale jediná cesta, jak něco nabízet nebo prodávat po telefonu. Tou profesionálnější variantou je možnost využít callcentrum. V provozu jich e po celé České republice celá řada. A mnoho z nich je na vysoké úrovni. Potenciální podnikatel má tak na výběr. Třeba podle:

  • Zkušeností a výsledků
  • Velikosti a počtu operátorů
  • Kvality technologií

Může fungovat provizně

Pojďme na oblast financí. Jakákoliv reklamní a prodejní kampaň by měla být zaměřena na zisk. Měla by vydělat více, než kolik stojí. V nejhorším případě by si měly být obě sumy rovny. A jak je na tom v tomto případě telemarketing? U něho lze říci, že se jedná o kampaň, na které lze jenom vydělat. Rozhodně nelze skončit v mínusu. Jak je to možné? Je to proto, že mnoho firem umožní platbu na základě provize z každého uskutečněného prodeje. Díky tomu se platí jenom podíl uskutečněného obratu, což je ona jistota, kterou daný podnikatel má.

Má dobré výsledky

Podle statistik telemarketingových společností je výhodou rozhodně i to, že prodej po telefonu má velmi dobré výsledky. A to při porovnání s řadou dalších možností a metod. Důvody jsou spojeny hlavně s osobním kontaktem. Díky němu je možné vyslyšet přání a požadavky zákazníka, následně mu doporučit produkt a také zodpovědět jeho dotazy. Právě to je klíčová výhoda této formy prodeje, která se podepisuje na velikosti čísla, které je poměrem mezi uskutečněnými a prodejními hovory.

Tip na příspěvek:  Porovnejte výši svého platu s ostatníma - průměrné platy

Nabízet lze cokoliv

Pokud vám čas od času někdo také zavolá s určitou nabídkou, jistě můžete sami potvrdit to, že nabízet po telefonu je možné v podstatě cokoliv. Může se jednat nejenom o různorodé zboží. Stejně tak není problém, prodávat třeba i služby jakéhokoliv charakteru. Výhodou telemarketingu je tedy fakt, že ho lze uplatit v různých podnikatelských oborech.

Pro malé i velké firmy

Dost často této formy využívají hlavně velké firmy. To může vést k názoru, že se vyplatí jenom jim. Stejně tak to může vést k názoru, že malé firmy mají problém s nalezením vhodného call centra. Opak je ale pravdou. Využít dané možnosti mohou nejenom ty největší firmy, jelikož tato forma prodeje sužeb i zboží může být vhodná také pro menší podnikatelské subjekty. Ideálně pro takové, které chtějí být o krok napřed před konkurencí a využít všechny možné a dostupné marketingové cesty, které existují.

Sdílejte článek přátelům:
,
Show Buttons
Hide Buttons