Storyous odkrývá čeho chce dosáhnout!

„Po téměř půl ročním vývoji začíná Storyous pomalu odkrývat čeho chce dosáhnout. Všechno to začalo tak, že David jeden ze spoluzakladatelů je milovník kávy a chyběla mu služba, která by mu spolehlivě našla kavárny v okolí. A tak tento problém začali společně s Hynkem řešit. Nakonec si ale řekli proč nejít ještě mnohem dál a nepřipravit pomocníka, který vám zpříjemní nejen hledání, ale celý zážitek z restaurací a kaváren. Tento nápad se zalíbil také jednomu z úspěšných českých internetových podnikatelů jehož jméno prý včas zveřejní.

První bod na jejich cestě za zpříjemněním návštěv kaváren a restaurací je iOS aplikace, kterou oficiálně představili 16. září na AppParade.

storyous

Aplikace Storyous vám umožní objevovat podniky podle vaší chuti. Stačí si pouze vybrat na co máte chuť !

Tato aplikace vám umožní objevovat podniky podle vaší chuti. Stačí si pouze vybrat na co máte chuť např. burgery, vietnamská či snídaně a aplikace vám ihned doporučíme podniky, které za to stojí na základě zkušeností významných blogerů a vašich kamarádů. To jim ale nestačilo a chtěli jít ještě mnohem dál, a tak vyvinuli také klientskou aplikaci pro restaurace, která funguje jako mobilní číšník.

Když tedy přijdete do restaurace a číšník se vás ptá, co si dáte, stačí mu ukázat číslo, které vám vygeneruje aplikace a číšník si vás na svém zařízení ihned spáruje. Díky tomu máte po celou dobu přehled o vaší objednávce. Pokud tedy jdete například s kámoši na pivo, odstraní to klasické dohadování kdo co měl. A v momentě kdy chcete odejít, stačí kliknout na tlačítko zaplatit a na pozadí ihned proběhne platba a vy během několika sekund můžete v klidu odcházet.

Tip na příspěvek:  Jak budovat osobní značku na Instagramu a získat více followerů?

Základ objednávkového systému včetně zákaznického servisu pro restaurace se chystají spustit na přelomu září a října po veřejném beta testu. Do té doby se zatím můžete v aplikaci zařadit do pořadníku, abyste vyzkoušeli službu dříve než ostatní a nebo je můžete sledovat na sociálních sítích, kde pravidelně prezentují horké novinky.

Spousta výzev je ale stále před nimi jako například navázání věrnostního programu pro restaurace, napojení na pokladní systémy, rezervace či takaway.“

Sdílejte článek přátelům:
, , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons