Firmy pozor – Companer jako vaše firemní kancelář online

V dnešním článku si popíšeme, jak je možné řídit vaši firmu odkudkoli a mít přehled o všem, co se děje ve vaší přítomnosti i nepřítomnosti. K ruce nám bude chytrý nástroj Companer, který nám z anabáze vytvoří jednoduchou cestu k úspěchu. Celý proces implementace nám zabere nanejvýš pár hodin a to díky intuitivnímu nastavení.

Prvním krokem, který musíte učinit, je rozhodnutí, že se chcete stát firmou, která využívá ty nejmodernější technologie. V současnosti je nemálo firem tlačeno k úsporám a většinou je tím největším nákladem právě lidská síla. Použitím informačního systému můžete omezit neefektivnost vašich zaměstnanců, protože máte přehled o veškeré jejich činnosti. Informační systém vám také může pomoci při automatizaci a zkracování vnitrofiremních procesů.

Mezi nejčastější firemní modely patří práce s obchodními případy:

 Companer

 Dalším velmi častým firemním modelem je projektové řízení:

 Projektové řízení

Všechny tyto modely a mnohé další řeší právě cloudový informační systém Companer. Nabízí i další funkce jako CRM, cloudové uložiště souborů, sdílené kalendáře, úkoly, tvorbu metodických předpisů, …

Jednou z největších výhod Companeru je především intuitivnost použití a design hodný dnešní doby.

Postup při jeho implementaci je následovný:

Jednoduše si na stránkách www.companer.cz požádáte o zkušební licenci. Do několika hodin budete telefonicky kontaktováni a provedeni systémem. Pokud má vaše podnikání nějaká specifika, dohodnete se na individuálním nastavení. Dále pokud chcete nahrát svá firemní data do systému, předáte je technické podpoře a ta vše zařídí za vás.

Říkáte si, že to potřebujete, ale může to být také pořádně finančně náročné? Ano to může, ale ne u informačního systému Companer. Veškeré výše zmiňované úkony, jako je provedení systémem a nastavení práv uživatelů, nastavení firemních procesů v rámci funkčních modulů Companeru, implementace vašich kontaktů do modulu CRM v Companeru jsou zcela zdarma.

Pokud se rozhodnete pro používání Companeru ve vaší firmě, tak platíte pouze měsíční licenci za uživatele, kteří systém používají. Ceny se pohybují kolem 250 Kč / uživatele / měsíc a mohou se i snižovat v závislosti na počtu uživatelů. Vždyť dnes je dražší internet než tento informační systém.

Za Companerem totiž stojí skupina mladých lidí, kteří vidí budoucnost v tom, že za firemní IT nemusíte platit statisíce, ale snaží se tyto moderní technologie přibližovat všem firmám, od těch nejmenších. V jejich portfóliu jsou jak malé firmy o pár zaměstnancích, tak celorepublikové firmy o desítkách zaměstnanců.

Pokud vám jde o zabezpečení dat, tak má informační systém veškeré moderní zabezpečovací prvky, takže se o svá data nemusíte strachovat. Na své si přijdou i paranoidní povahy, pro které systém zabezpečuje nejen disk mirroring, ale také geograficky oddělená uložiště, pro případ pádu budovy se servery či útoku mimozemšťanů.

Na závěr pár slov od jednoho člena teamu Companer:

„Každému, kdo zažádá o zkušební licenci, zavolám osobně já nebo někdo z mých kolegů, tudíž si hned můžete popovídat s jedním z tvůrců projektu. Tohle se vám ve velké korporaci nestane. Máte tedy hned telefon na někoho, kdo od vás zpětnou vazbu vždy příjme a bude se snažit dělat maximum pro vaši spokojenost. I kdyby jste chtěli nějaké specifické funkce, které v systému nemáme, dokážeme Vám vyjít vstříc za relativně krátkou dobu – stále Companer vyvíjíme a můžete se nechat příjemně překvapit tím, co bude obsahovat za rok. A pokud jde o naši cenovou politiku, řídíme se heslem: Za jednu cenu všechny přídavné moduly, ať si každý vybere, co chce používat.“  Ing. Jan Rumler

, , , , , ,

Uživatelů je den ode dne víc a víc.

Otestuj ho i TY!