Mário Roženský představu další nástroj ze své dílny SupportBox. Jedná se o aplikaci a podporu zákazníků. Hlavním úkolem aplikace je automatizace procesů, jako jsou například automatické odpovědi dle zadaných pravidel či delegování na kolegy.
Aplikace SupportBox je připravena pro všechna zařízení
Na aplikacích Mária je dobře vidět že vznikají na základě zkušeností a vlastních potřeb. To přináší velké výhody hlavně vtom, že použití a funkce jsou hlavně pomocníkem bez zbytečností okolo.
SupportBox nabízí také propojení s dalšími nástroji, jako s AffilBoxem, FAPI, Mailchimpem, SmartEmailingem, Anabixem a dalšími. Umožňuje z nich číst data o zákaznících, kteří žádají technickou podporu či mají dotaz.
Spokojenost zákazníků přináší nové objednávky
Mnoho zákazníků před zakoupením produktu či služby potřebují mít jasno a často žádají informace prostřednictvím podpory. S tímto nástrojem obsloužíte tyto žádosti snadno a rychle s maximálním přehledem.
Hlavní funkce a přednosti SupportBoxu
- Nástroj kompletně v češtině
- Přehlednost
- Automatizace
- Snadné zprovoznění
- Návaznost komunikace (vlákna)
- Sjednocení více e-mailových schránek
- Snadná dostupnost (kdykoli a kdekoli)