Velká návštěvnost neznamená větší výdělek!

Návštěvnost z desítek až na tisícovky za den? Jde to, ale proč!

12 kroků, které mě posunuli zase o kus dále.

Vyšší návštěvnost neznamená větší výdělek!Nevím, jak jste na tom vy, ale v začátcích svého blogování jsem neustále sledoval návštěvnost webové stránky a byl vděčný za každého nového návštěvníka. Návštěvnost pro mě znamenala vše a byl to pro mě jediný cíl. O zvyšování návštěvnosti jsem přečetl mnoho článků, doporučení a snažil jsem se neustále na tom pracovat. Často jsem i zainvestoval. Návštěvnost sice rostla, z desítek na stovky i na tisíce za den.

To co jsem ale očekával, se nekonalo. V poměru se zvyšováním návštěvnosti už nerostl konverzní poměr a výdělek na stránce.

 

Dnes už to dělám jinak. „Návštěvnost nesleduji!“

Když říkám, že návštěvnost nesleduji, je to myšleno tak že to již pro mě není hlavním cílem, kterého chci dosáhnout.

Vysoká – vyšší návštěvnost neznamená úspěšný a výdělečný web.

Názory na tuto problematiku se mohou dost lišit. Mě funguje zatím tento.

Od té doby co jsem se zaměřil na něco jiného, se konverze zvyšují a výkon stránek také roste. Určitě teď každého napadne, na co se teď zaměřuji.

Seznam tipů, které mě i webovou stránku posunuli o krok dál.

  • Na webu se věnuji podobným tématům.
  • Vybírám partnery a reklamy pro cílovou skupinu stránek.
  • Sleduji a testuji úspěšnost reklamních ploch.
  • SEO – optimalizuji na frázi, nikoliv na jedno slovo.
  • Radši napíšu nový článek než hledat kam umístit další zpětný odkaz.
  • Využívám Google Analytics.
  • Spolupracuji s novými kontakty v oboru.
  • Když PR článek, tak pouze originální a s podobnou tématikou webu.
  • Už nepíšu anonymně tak jako dříve.
  • Dělám to tak, jak mě to baví (podle sebe)!
  • Sleduji trendy a školení v oboru jako je SEO, aplikace, sociální sítě, affiliate atd.
  • Navštěvuji i konkurenční weby

Výsledkem toho všeho je zvyšující se nejen výdělek či objednávky ze stránek, ale hlavně přirození (cílení) návštěvníci z vyhledávačů. A to je přesně to co jsem od mého webu očekával. V konečném výsledku to má pozitivní vliv i na zvyšující se návštěvnost stránek, která je v podobné úměře s výdělkem.

Tip na příspěvek:  Internetové tržiště které spojuje blogery a inzerenty

Důležité je porozuměn rozdílu mezi návštěvníkem a zákazníkem! Pro mě je vracející se nebo spokojený čtenář také potencionální zákazník! Zbloudilé duše málo kdy hrají nějaký výrazný význam pro můj web. Pouze snižují míru prokliku a dobu trvání na stránce. Ale i tak je někdy třeba článek zaujme a sdílí ho dál. Tímto pak mohou přilákat cílového návštěvníka (zákazníka). Takže i těchto návštěvníku si vážím.

Ještě závěrem co mě k této zpětné vazbě pomohlo, je že jsem si začal zapisovat do jednoduché tabulky výsledky webu. Zapisuji si jak návštěvnost, výdělky, realizované kampaně tak změny a plány, které chci dále realizovat. Často jsem dostal dobrý nápad či nějaký užitečný tip, ale než na něj přišla řada tak jsem ho zapomněl. Taky je to dobré z důvodu testování reklamních kampaní a měření míry prokliku jednotlivých reklamních ploch. Na první pohled nejde vždy určit, která bude pro daný web ta nejlepší.

Moc by mě potěšilo, když se rozhodnete v komentářích podělit o své zkušenosti s návštěvností webu či vaší SEO strategií. Za případné tipy a komentáře děkuji.

Sdílejte článek přátelům:
, , , , , , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons