Novinky v Marketing Miner a plánovaná expanze do zahraničí

O českém startupu Marketing Miner jsme již zde na Webitech párkrát psali:

http://webitech.cz/treti-ruka-konzultanta-online-marketingu-marketing-miner/

http://webitech.cz/marketing-miner-efektivni-nastroj-nejen-pro-seo-konzultanty/

Svého času malý startup se postupně rozvinul do plně funkčního all-in-one data miningového nástroje pro online marketéry a v dnešní době již pokrývá velkou část českého trhu. Tím ale jeho ambice nekončí.

Novinky jako na běžícím páse

Jedním z hlavních specifik tohoto nástroje je to, že v malém týmu poměrně rychle inovuje a reaguje na uživatelské požadavky. To s sebou ale nese i určitá negativa, jak vysvětlil v rozhovoru vlastní nástroje, Filip Podstavec:

“Ano, jsme schopni celkem rychle reagovat na požadavky trhu a v pár lidech zapracovávat funkcionality, které ani některé větší zahraniční nástroje mají. Rychlý vývoj ale občas nekoresponduje s plně funkčním výstupem a proto občas při vypuštění nových funkcionalit narážíme na jejich chybovost nebo to, že nejsou dostatečně dotažené. Cílem projektu bylo jít hodně rychle do šířky právě proto, aby si lidé od začátku zvykali používat nástroj v celé jeho šíři. To se myslím podařilo. Teď je načase postupně ladit veškeré výstupy a minery tak, aby byly nejen spolehlivé, ale především jejich výstupy jednoduše interpretovatelné. Pokud bychom se nebavili o backendu, tak hlavní věc, na kterou se chceme v dalších měsících podívat, je určitě UX, tvorba obsahu a marketing.”.

Podle poskytnutých informací Webitechu od Filipa, nástroj opravdu prozatím neinvestuje téměř žádné peníze do propagace a spoléhá na word-of-mouth. I přesto prý nástroj roste v placených uživatelích téměř o 20% každý měsíc. Marketing ale vidí jako jeden z velmi důležitých kanálů, především pro plánovanou expanzi do zahraničí.

Tip na příspěvek:  Google výrazně zlevnil své cloudové úložiště Disk Google - přinášíme praktické tipy

[slider source=“media: 40560,40561,40562,40563,40564″ width=“520″ height=“260″]

Mezi poslední novinky patří například změny v měření projektů, podpora více než 200 zemí při získávání dat, propojení výstupů nástroje s Google Data Studio a mnohé další.

Expanze do zahraničí

Podle vlastníka Marketing Mineru, Filipa Podstavce, se chystá tento nástroj v následujících měsících překročit hranice a podívat se do dalších státu centrální Evropy. V poslední době učinili mnoho kroků pro to, aby s expanzí mohli začít: “Překlad je pouze špička ledovce. Aktuálně podporujeme získávání většiny dat z více než 200 různých zemí. U těch prioritních více do hloubky, u těch okrajových například získávání pouze z Google. Do budoucna nás čeká s expanzí ještě mnoho práce, ale již v současném stavu jsme schopni některým zahraničním hráčům konkurovat. Proto se chceme postupně pustit do propagace, především v zemích střední Evropy.”, říká Filip Podstavec.

A my tak nemůžeme jinak, než mu popřát štěstí a třeba za rok se opět zde sejít a vyhodnotit, jak to vlastně celé dopadlo.

Sdílejte článek přátelům:
, , , , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons