Třetí ruka konzultanta online marketingu Marketing Miner

V minulosti už jsem na toto téma publikoval jeden článek „Marketing Miner nástroj pro SEO konzultanty“, ale dnes si určitě zaslouží připomenutí a představení novinek.

Miner

Jak již zmiňuje název článku „ Třetí ruka“ možná by stálo zato nazvat to pravým jménem tj. Pravá ruka a nepostradatelný pomocník, který ušetří desítky až stovky hodin práce měsíčně.

Tento on-line nástroj Marketing Miner (dále jen MM) z dílny Filipa Podstavce se dá velice jednoduše popsat jednou větou, která řekne vše. Vlož dotazy a získej užitečná data! V minulosti jste se mohli setkat i s pojmenováním “Podstavec Tools”.

MM svou sadou užitečných nástrojů pro SEO konzultanty, online marketéry, PPC konzultanty a majitelé eshopů je něco jako miningový MacGyver (jak s oblibou říká Filip). Dokáže takřka vydolovat všechny podstatná a cenná data pro další práci a optimalizaci. To vše dokáže na základě vstupních několika málo dat, která jsou Fráze, Domény, URL či Názvy produktů. Pro eshopaře bych zbystřil u funkcionality Názvy produktů. Tato pomůcka vás může posunout před konkurenci, nebo minimálně získáte data, jak si na tom stojíte a kde je potřeba máknout. S tímto nástrojem už nebude problém udržet dostatečný náskok před konkurencí.

Nezanedbatelnou, ale významnou novinku je i vstup a připravenost MM do zahraničí (SK, US, UK, DE, AU a CH).

Nová verze MM je zcela předělána od základu. Je připravena na daleko větší vytížení a rychlost zpracování dat. Dá se říci, že oproti původní verzi je na úplně jiném levelu, což ocení hlavně pokročilejší uživatelé a profesionální online marketéři. Tomu odpovídá i cenová politika a každý si může vybrat podle parametrů, které potřebuje.

Miner_cena

Nabídka tarifů aplikace Marketing Miner

Na výše uvedeném přehledu můžete vidět, že je k dispozici i tarif Free (zdarma), který doporučuji rozhodně vyzkoušet a objevit všechny funkcionality MM.

Můžete se těšit i do budoucna, kdy se plánuje vývoj mnoha dalších vylepšení a nástrojů, které mají také v poslední době svůj důležitý význam a opodstatnění. Patří mezi ně například sledování Brandu (Monitoring), napojení na Ahrefs či MajesticSEO, export do Google Drive a další.

, , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Uživatelů je den ode dne víc a víc.

Otestuj ho i TY!