mayBoost – správa zakázek zdarma a přehledně na jednom místě

Co Vás vedlo k založení Společnost mayBoost?

mayboost logoSpolečnost mayBoost byla založena v září 2011, za účelem pomoci soukromým osobám, společnostem a předevšímm veřejným institucím efektivně spravovat své zakázky a výběrová řízení. „První nápad se objevil během roku 2010. V té době jsem pracoval v bance a mimojiné jsem měl za úkol zpracovávat výběrová řízení”. Popisuje zrození projektu zakladatel Záviš Lacina. “Zpracování výběrových řízení bylo velmi pracovně a hlavně časově náročné. Člověk se musel probírat desítkami emialů, vyhledávat nejvýhodnější nabídky, třídit je a posuzovat dle zadaných kriterií.

Začal jsem tedy přemýšlet, jestli neexistuje lepší varianta jak efektivně provádět výběrová řízení. Dokonce jsem se snažil najív vhodný systém na internetu, avšak bez úspěchu. To co jsem našel mě velmi zklamalo, buď to byl poptavkový server nebo drahý software na míru. V té době jsem se potkal s bývalým kolegou Petrem Balaštíkem a společně jsme začali nápad rozšiřovat a tak vznikl project mayBoost”.

mayBoost

úvodní stránka mayBoost.cz

Jak by jste definoval službu mayBoost?

Stručně shrnuto, mayBoost znamená jednoduchou správu veřejných zakázek, firemních tendrů a soukromých poptávek. Vše přehledně na jednom místě, v jednoduchém uživatelském prostředí a zdarma. Placené jsou jen některé rozšiřující služby.

Pro veřejné instituce a jejich zakázky jsou připravené všechny potřebné formuláře přesně dle zákona č. 137/2006 Sb. Pro práci na serveru mayBoost.cz není potřebná žádná instalace drahých softwarů a ani není nutná žádná placená uživatelská podpora. Uživatelé si své zakázky řídí sami, online, jednoduše a zdarma.

Všechny případné nabídky se pak setkávají na jednom místě a je tak velmi snadné vybrat ty nejzajímavější a nejvhodněší. “Pro ještě větší efektivitu jsme připravili nejrůznější možnosti sdílení vašich zakázek zadaných na našem serveru.

Tip na příspěvek:  SourceForge.net - největší webová stránka hostující open-source

Samozřejmostí je propojení vašeho uživatelského účtu se sociálními sítěmi Facebook a Twitter. Skvělá je taky možnost sdílet svá výběrová řízení na vašich stránkách. Tímto si jednoduše zajistíte co nejvíce nabídek na vaše zakázky a dosáhnete tak co nejlepšího výsledku vašeho výběrového řízení”. dodává pan Lacina.

Jak mohu tuto službu využít?

Systém je velmi jednoduchý, vše co musím udělat k tomu, abyste ho mohl začít používat je vytvoření uživatelkého účtu “ Stačí 2 minuty vašeho času a vyplnění krátkého formuláře na www.mayboost.cz. Neděláme žádné rozdíli mezi dodavatelem a zadavatelem. Jakmile se zaregistrujete můžete okamžitě vytvářet nebo se účastnit zveřejněných zakázek a pokud některou z nich vyhrajete, zadavatel vám jí přes systém mayBoost může vložit do referencí. Automatický odběr zakázek dle vašeho oboru už je třešinkou na dortu která vám ulehčí práci s neustálím vyhledáváním“.

zakazka - mayBoost

náhled zakázky ve služebě mayBoost

Jedná se tedy bezesporu o velmi zajímavý project, který má ambice velmi výrazně přispět ke zlepšení situace okolo veřejných výběrových řízení. Veřejným institucím vychází společnost velmi stříc. Své služby poskytuje zcela zdarma a je připravena kdykoliv podpořit jakoukoliv snahu o co nejjednodušší a nejtransparentnější řešení veřejných zakázek v České republice.

V dnešní době spolupracujeme s HaDivadlem, Husou na provázku, Obec Kadlín, Centrum experimentalního divadla, Město Hora Svaté Kateřiny, ELKO Trading a jiné. 

Na otázky WebiTech.cz odpovídal zakladatel mayBoost Záviš Lacina

Sdílejte článek přátelům:
, , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons