5 hlavních výhod CRM v cloudu

CRM systémy jsou dnes už velmi rozšířenou praxí, používá je 91 % firem s více než 11 zaměstnanci. Ze statistik vyplývá, že každá koruna, kterou do CRM investuje, se vám zhruba osmkrát vrátí. Čím dál populárnější je také využití cloudu jako nosiče pro používaný software. V čem konkrétně je cloudové CRM lepší než to běžné? Jak používání cloudových úložišť funguje? A opravdu se to vyplatí? Dnes se podíváme na pět největších výhod CRM v cloudu.

5 hlavních výhod CRM v cloudu

               CRM neboli customer relationships management (řízení vztahu se zákazníky) je soubor procesů, programů a dat sloužící k zefektivnění komunikace s vašimi klienty. Spokojení klienti více nakupují a budou vaše služby doporučovat dál, už jenom proto se investice do této oblasti vyplatí. Konkrétně pro cloudové řešení hovoří hlavně:

  • cena
  • snadná implementace
  • flexibilita
  • přístup odevšad
  • bezpečí

Cena

               Pořizování cloudového CRM v průměru vyjde až o 30 % levněji, než kdyby běželo na vašem vlastním datovém centru. Proč? Protože při zřizování vlastního centra řešíte kromě samotného softwaru spoustu dalších věcí. Je nutné nakoupit servery, vyhradit pro ně prostor, vše správně zapojit a uvést do chodu, zaplatit si licence na antivirové programy a hlavně zaměstnat odborníky, kteří se o to všechno postarají. To znamená obrovské vstupní náklady.

               S CRM v cloudu nic z toho řešit nemusíte. Vše ohledně datového centra zajišťuje váš poskytovatel, Vy platíte za hotovou službu, a to navíc jen tehdy, kdy cloudové služby opravdu používáte. Krom výrazně nižší ceny se s tím pojí celá řada dalších výhod.

Tip na příspěvek:  Bezpečnost internetu věcí: zjistěte, v čem spočívají největší rizika

Snadná implementace

               S využitím cloudu nemusíte řešit nejrůznější podružnosti, které by se pojily s implementací cloudového centra. Při té by se fungování vašeho podniku na nějakou dobu výrazně zpomalilo nebo dokonce zcela zastavilo. CRM v cloudu, jak z názvu vyplývá, je dostupné přes internet, takže kromě školení zaměstnanců a případné customizace není s jeho zaváděním žádný problém. Navíc se o všechno postarají zaměstnanci vašeho poskytovatele, a to včetně dodržení GDPR.

Flexibilita

               Váš poskytovatel vám v podstatě pronajímá malou část velkého datového centra, které kromě vás využívá ještě celá řada dalších klientů. Není tudíž problém v čase některá specifika poskytovaných služeb měnit. Potřebujete více místa? Větší výpočetní kapacitu? Lepší zabezpečení? Nic z toho není problém, cloudoví poskytovatelé své služby nabízejí v mnoha režimech, které se dají navzájem kombinovat a škálovat. Cloud tedy může růst společně s vaší firmou.

Přístup odevšad

               Jak již bylo zmíněno, vy máte k celé službě přístup přes internet. Je tudíž jedno, jestli zrovna sedíte v kanceláři, doma nebo ve vlaku na služební cestě. Stačí vám jakékoliv zařízení připojené k internetu. To zároveň umožňuje práci ve sdílených souborech a složkách, což zvyšuje propojení jednotlivých firemních oddělení a celkově zvyšuje efektivitu práce.

Bezpečí

               Bojíte se vy nebo vaši klienti o bezpečí zpracovávaných dat? Nemusíte, protože v cloudu jsou data pravděpodobně ve větším bezpečí než ve vašem vlastním počítači. Cloudové společnosti do zabezpečení svých serverů investují velkou spoustu peněz, veškerá data jsou zálohována alespoň na dvou místech a celý systém je pod nepřetržitým dohledem.

Tip na příspěvek:  Inzerce: Prodávat online přináší řadu výhod

Shrnutí

               Cloudové CRM v posledních letech zažívá neuvěřitelný boom. Malé a střední společnosti se po něm můžou takřka utlouct a vědí proč. S cloudovým CRM se i menším firmám otevírají možnosti, které byly dříve dostupné pouze velkým korporacím s vlastními datovými centry. Neusněte na vavřínech a pořiďte si cloudové CRM. Jak již bylo zmíněno, tato investice se vám zhruba osmkrát vrátí.

 

Sdílejte článek přátelům:
,
Show Buttons
Hide Buttons