Ve firmách zaměřujících se na obchod a management se pracuje se CRM (Customer Relationship Management, v češtině Řízení vztahů se zákazníky). V podstatě se jedná o promyšlené obchodní strategie, jejichž účelem je budovat a současně i udržovat kvalitní vztah se zákazníky. Výsledkem správně nastaveného CRM jsou dlouhodobé obchodní vazby, které jsou základním předpokladem pro úspěšné podnikání.
Pro shromažďování potřebných dat a informací o zákaznících se používá CRM systém, přičemž na jednom místě máte všechno, a to kontakty, tabulky, vzory dokumentů, smlouvy, úkoly, projekty a další. Zpracování dat je také naprosto jednoduché, protože software už má přednastavené funkce pro analýzu, generování úkolů, spárování příchozích e-mailů s konkrétními osobami a podobně.
Co všechno umí CRM systém?
Už víte, co je to CRM. Ještě byste se měli seznámit s tím, co CRM systém vůbec umí. Záleží především na tom, od jaké společnosti si ho vyberete. Velice oblíbené je řešení FLOWii s jednoduchou administrativou a vylepšeným time managementem.
Chcete svému zákazníkovi dát pocit, že je pro vás jedinečný? FLOWii s takovou myšlenkou pracuje, a proto vám pomůže navázat na předchozí rozhovory a objednávku. Zlepšíte tím své vztahy se zákazníky, a potom se to pozitivně odrazí i na samotných tržbách.
FLOWii vám vrací data v přehledných a srozumitelných grafech. Uděláte si tak představ o tom, jak jsou aktivní obchodníci, snadno se dozvíte vývoj prodeje a další.
FLOWii využívá spousta firem
FLOWii je systém, jenž se neustále zdokonaluje. Vývojáři pracují na dalších funkcích, jež mají usnadnit práci s daty. S tímto CRM systémem je spokojená celá řada zákazníků a vy se můžete stát dalším z nich. Tak neváhejte a nechejte si nastavit systém, jenž využijete naplno.