V těchto dnech se začíná na českém internetu zabydlovat nový startup s názvem Ticketon.cz postavených ze slov Ticket a Online. Hlavním cílem projektu je nejen usnadnit organizátorům kulturních a sportovních akcí a dalších s prodejem vstupenek, ale také se zaměřuje na jejich marketingovou podporu.
Za Ticketon.cz stojí Viktor Mastník a Martin Kasa. Mastínk byl dlouholetým ředitelem digitální divize McCann-Erickson, jedné z největších komunikačních agentur v České republice a Kasa si připisuje založení jedné z největších sítí internetových obchodů ve střední Evropě – Kasa.cz, Hej.sk atd.
Projekt Ticketon.cz je teprve v začátcích a tak se očekává spuštění do plného provozu na přelomu června a července.
Registrace nabízí dvě varianty a to variantu ZDARMA a variantu PARTNER. Rozdíl mezi těmito variantami hledejte na webu projektu.
Co mě zaujalo je velká možnost prodejních nástrojů a široká škála řešení odbavení vstupenek. Také nechybí monitoring akcí, který vám usnadní dělat obchodní závěry a rozhodnutí pro další akce.
Prodávejte vstupenky přímo na svém webu!
Jako jedna z výhod je také že vstupenky prodáváte (samy) přímo ze svých stránek jednoduchým vložením zdrojového kódu a neodkazujete na žádnou partnerskou prodejní síť vstupenek.
Na co se můžeme například těšit v budoucnu je mobilní aplikace či API na kterých autoři intenzivně pracují.