Jak Placla spojuje inzerenty a blogery? Výdělek psaním a publikováním?

PlaclaPlacla je služba, které spojuje inzerenty a blogery na bázi PPP (Pay-Per-Post). Jinými slovy se jedná o prodej na nákup placených článků na internetu. Placla je velice přehledně a jednoduše postavena jak pro inzerenty tak i pro blogery což je silnou zbraní tohoto systému. Systém jako takový byl spuštěn již v létě 2009 a do dnešní doby prodělal i některé významné změny. Aktuálně se na projektu Placla.cz a Bezahlteartikel.de starají 3 lidé na fulltime, a dle potřeb ještě německá překladatelka.

Pro blogery se po registraci a schválení jejich blogu otevřou nové možnosti jak vydělávat psaním článků. Získají tak přistup k mnoha poptávkám, mezi kterými si mohou vybírat a oslovovat inzerenty. Jednoduše si pak vybere z poptávek a nabídne napsání článku. Průměrný počet poptávek se pohybuje kolem 150 až 200. Pak už jen záleží na inzerentovi, zda nabídku od blogera na napsání článku příjme. Navíc se jedná o českou firmu, takže nemusíte řešit časté otázky ohledně DPH jako je to u konkurenčních služeb.

Jednoduchá cesta pro Inzerenty a SEO konzultanty

Inzerentům se tak otvírají nové možnosti jak získat články s odkazy z kvalitních a tematických webů pro svůj web či projekt. Pomocí této metody posílí nejen svoji značku či produkt ale získají lepší hodnocení svého webu a s tím spojenou návštěvnost webových stránek. V systému Placla je aktuálně zapojeno 356 blogů.

Inzerent nemusí vymýšlet žádný složitý článek a jen zadá téma článku. Přidá odkazy na webové stránky, na které se bude odkazovat v článku popřípadě další informace a samozřejmě cenu kterou do toho chce investovat.

Tip na příspěvek:  Inzerce: Už vás nebaví plná schránka reklamních emailů?

Jedná se o jednu z nejzákladnějších cest budování zpětných odkazů – SEO a jak získat článek – zpětný odkaz z kvalitních a tematických webů pro svůj projekt. Placlu využívají také SEO konzultanti pro budování zpětných odkazů a  linkbuilding a potvrzují jeho účinnost zejména ve zlepšení pozic ve vyhledávačích a zvýšení návštěvností což přináší i více objednávek a uživatelů.

V systému Placla se ceny pohybují kolem 220-350 Kč, ale není to pravidlem a cena se může vyšplhat i na daleko větší částku v případě že se jedná a specifický článek pro speciálně zaměřený blog.

Také je důležité pro obě strany myslet na co největší účinnost článku.

Inzerent by měl vybírat takový blog, který není postaven pouze na PR článcích a získal tak kvalitní článek na kvalitním blogu. Toto pravidlo by dle mého názoru měli dodržovat tak i blogeři a nezahlcovat svůj blog jenom placenými články. Následně by tak jejich blog ztratil na kvalitě a v budoucnu by tak přišel i o pravidelné čtenáře a snižoval by si i hodnocení vyhledávačů.

Systém Placla na stejnojmenném webu www.placla.cz je tak dobrým přehledem kvalitních blogů pro tématické články. Již při samotném schvalování blog musí splňovat určitá pravidla a podmínky což zaručuje jeho kvalitu.

K těmto podmínkám patří například:

  • musí být na doméně druhého řádu (http://nazevblogu.cz)
  • blogovací služby a freehostingi nejsou povoleny (blog.cz, bloguje.cz, blogger.com, webzdarma.cz)
  • nutné minimálně 20 článků
  • musí mít alespoň minimální návštěvnost (Alexa pod 10 milionů)
  • musí být registrován vyhledávači Srank 3 a více a musí být zaindexován Googlem
  • nesmí být zaměřené čistě na PR články
  • blog plný okopírovaných textů (duplicitních) také nebude schválen

Placla.cz si plánuje do budoucna rozšířit o další jazykové verze a zdvojnásobení obratu na českém trhu. O funkčnosti projektu svědčí i jeho reference mezi které patří společnosti jako H1, ataxo, Elephant Orchstra, SEOCENTRUM a spoustu dalších.

Tip na příspěvek:  Jízdní řády vlaků a autobusů - IDOS

Chcete se spojit s inzerenty nebo blogery? Vstupte na Placla.cz a získejte další podrobné informace o tomto projektu.

Sdílejte článek přátelům:
, , , , , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons