Webová služba ABCreklamace.cz přišla s novým systémem řešení reklamací. Systém má podobu webové aplikace, kde každá společnost může kontrolovat, schvalovat i řešit činnosti spojené s reklamacemi. Pokud vám dnes přijde reklamace od klienta, již nemusíte řešit a zároveň ztrácet spoustu času se zbytečným papírováním. Pokud by bylo vše při starém, museli byste zapsat reklamaci do knihy reklamací, vypsat protokol o reklamaci, zapsat termín a tak dále. V současné době však všechno může být jednodušší.
Všechny reklamace budete mít soustředěny na jednom místě. Tudíž odpadne povinnost zbytečně sledovat každou zvlášť. Díky tomu že jsou řešeny a zapisovány online, můžete je sledovat a kontrolovat prakticky odkudkoli. Navíc všechny reklamace jsou zálohované, takže nemůže dojít ke ztrátě dat, což by v tomto případě bylo opravdu nepříjemné. Zaměstnavatel také může lépe kontrolovat, prostřednictvím tohoto systému, své zaměstnance a produktivitu jejich práce.
S tímto systémem také odpadá jedna z časově náročných aktivit – informování klienta, nebo spotřebitele o stavu reklamace. I tu dokáže systém zprostředkovat pomocí notifikační sms nebo prostřednictvím e-mailu.
Reklamace se třídí do třech kategorií. Přijaté, vyřízené a uzavřené. Systém za vás odpočítává lhůtu, na kterou máte ze zákona nárok. Také se vám v tabulce objeví forma uzavření. Zda došlo k výměně, nebo opravě. To se vám pak může hodit zejména ve statistikách, nebo výročních zprávách.
Systém se také postará o všechnu potřebnou dokumentaci. Tou ve výsledné fázi bude potvrzení o přijaté reklamaci, průvodní list, servisní list, výzva k vyzvednutí reklamace a potvrzení o vybavení reklamace. Tyto dokumenty vám vyexportuje ve formátu pdf, takže výsledné předání už bude více než jednoduché.