Na internetu je nově dostupná služba, pomocí které bude vaše reklamní pošta pod drobnohledem.
S tímto nástrojem Chytrá Schránka získáte přehled o novinkách, a zároveň bude váš osobní email zcela bez reklam.
Princip služby je postaven tak, že veškeré reklamní a informační newslettery (elektronické nabídky, reklamní emaily) od všech známých internetových obchodů a podobných služeb, máte pohromadě na jednom místě. V současné době máte na výběr z více jak 190 obchodů. Záleží už jen na vás, které vás zajímají a o které máte zájem.
Chytrá Schránka tedy funguje stejně, jako když se přihlásíte v konkrétním obchodu pro odběr novinek. Jenže obrovskou výhodu má, že odebírá všechny známé, a navíc je třídí dle stanovených pravidel, zařazení a publikuje pouze ty aktuální.
náhled domovské stránky chytraschranka.cz
Výhody Chytré Schránky
- přehled od novinek z cestování, elektroniky až po prodej nábytku či potravin
- osobní emailová schránka bez reklam
- aktuální a utříděné nabídky
- snadné nastavení
- používání a registrace zdarma
- dostupné jak na počítači, mobilu či tabletu
- všechny slevy pohromadě
- technická podpora
náhled osobní schránky
Jak se zaregistrovat a nastavit Chytrou Schránku?
Jak jsem již zmiňoval ve výhodách služby, použití je zcela zdarma a zaregistrovat se můžete během chvíle. Pro první přihlášení, je nutné ověření registrace, kterou provedete kliknutím na odkaz v emailu, který obdržíte obratem po registraci.
Následně stačí už jen vyplnit krátký dotazník, pomocí kterého dojde k základnímu nastavení kategorií a obchodů. Samozřejmostí je po přihlášení možnost ručního nastavení, dle vašich zájmů a odběrů.
S tímto systémem objevíte možnosti newsletteru a jejich výhody, na kterých můžete vydělat jenom vy. Jen zadáte klíčové slovo nebo produkt, a hlídač už obstará to, že nepřijdete o tu nejvýhodnější nabídku či slevu.
Už máte Chytrou schránku?
Jestliže jste využil této možnosti, nezapomeňte udělat pořádek ve svých odběrech do soukromé emailové schránky. U většiny seriózních obchodů, můžete využít odkazu v patičce newsletteru pro zrušení odběru, kterou provedete pouhým kliknutím. Některé obchody, kde jste provedly registraci, jste dali souhlas se zasíláním novinek, a bude nutné provést změnu v nastavení u svého profilu v konkrétním internetovém obchodu.