Na internetu vítězí Osobní Brand

Staňte se značkou! Vybudujte si vlastní Brand!

V poslední době často skloňované téma ve všech pádech na internetu. Pokud chcete uspět a zařadit se k těm nejúspěšnějším je důležité znát tuto problematiku Osobního Brandu, ale hlavně ho začít budovat.

brand

Osobní Brand je vaše obchodní značka nejen na internetu. Jedná se o jakousi vaší osobní identitu. Můžete vystupovat jak pod osobním jménem, tak pod jménem společnosti nebo například pod jménem produktu či služeb. Jelikož zde chci něco málo zmínit o osobním Brandu předpokládám že jméno bude v tomto případě na prvním místě.

Obchodní značka je jednou ze základních věcí úspěšného marketingu každé společnosti. Při představě obchodní značky si asi každý přestaví logo či moto úspěšných společností atd.

Pokud ale mluvíme o osobním Brandu jsou to jména, která nám uvízla v paměti. Proto je dobré si hned uvědomit, proč se tomu tak stalo a proč vám právě tato jména uvízla v paměti?

Často jsou spojena s nějakým doporučením či patří mezi uznávanou autoritou na internetu.

Pro budování Osobního Brandu na internetu se toto téma stává poměrně aktuální a je spojováno s úspěchem. Osobně nejsem v tomto oboru žádný profesionál, ale při studování tohoto tématu jsem se rozhodl podělit o své poznámky.

Jaké výhody Osobní Brand přinese?

  • Získáte důvěru a vliv na ostatní
  • Podvědomí o osobní značce (jméně)
  • Zvýšení konkurenceschopnosti
  • Stanete se odborníkem v oboru
  • Zákazníci budou hledat vás! Ne Vy je!
  • Záruka kvality
  • Lidé vás budou doporučovat (odkazovat)
  • Můžete si dovolit vyšší ceny
  • Otevřou se Vám nové možnosti
  • Nabídky nových pracovních příležitostí
Tip na příspěvek:  Nový způsob jak procházet a číst články online - NextStories

Osobní Brand se nedá koupit! Je nutné ho dlouhodobě budovat!

Toto pravidlo není úplně pravda. Osobní Brand má každý, jen je takový jaký jste a jak vás vnímají ostatní. Pokud chcete být vidět, nestačí být odborníkem a znalcem ve svém oboru. Musíte vědět, co chcete a jak chcete být viděn ostatními! Musíte vystoupit z řady a dát o sobě vědět. Internet nabízí mnoho možností jak toho docílit.

  • Pište osobní blog
  • Nevystupujte jako anonymní osoba
  • Komentujte
  • Předejte část svého know-how
  • Mějte vlastní názor (postoj)
  • Využijte diskusní fóra
  • Staňte se členy komunit v oboru
  • Buďte aktivní na soc. sítích
  • Umožněte odběr newsletteru
  • Nabídněte pomoc
  • Napište e-book
  • Pište – přispívejte obsahem i jinde na webu
  • Vystupte z davu

Aby to však vše správně fungovalo, musíte nabídnout kvalitní službu, produkt, zkušenosti či nějaké hodnotné informace. Spokojení klienti (uživatelé) jsou ti nejlepší, kteří vám pomohou při budování a získávání povědomí o vás. Na tom je vlastně osobní brand postaven. Musí mít pevné základy, díky kterým docílíte dlouhodobého pozitivního efektu. Jedině tak se vám podaří přesvědčit cílovou skupinu uživatelů a vám pomůže k dalšímu profesnímu růstu a obchodním či osobním úspěchům.

Věřte samy sobě!

Uvědomte si, v čem jste lepší než ostatní a tyto hodnoty vyzdvihněte napovrch!

Nehrajte si na někoho, kdo nejste!

Udělejte-si jasno jakou cesto se chcete vydat!

Každý z nás je v něčem jedinečný!

Nebojte se prodat sami sebe!

Co jste už udělali pro svůj osobní Brand?

Mnoho lidí často spekuluje, nad tím jak je to možné že někdo dostal tak dobrou pracovní příležitost, významný post či jak je možné že ostatní jsou lépe hodnoceni než on i když sám odvádí daleko lepší výsledky? Hledejte odpovědi kolem sebe! Stačí se podívat na úspěšné lidi kolem sebe. Jak úspěchu dosáhli?

Tip na příspěvek:  Potřebujete kontrolovat webové stránky a jejich změny a bez práce?

Zkoumáním přijdete na to, že to nebylo jenom díky pracovnímu nasazení, odborným vzděláním či počtem vysokých škol, ale že svou a podstatnou roli sehrála také osobní značka.

Budování osobní značky neznamená to, že ze sebe uděláte někoho, kdo nejste, ale že se stanete tím, kým můžete být.

Právě osobní značka – Brand jim pomohl k těmto příležitostem.

Chcete začít budovat osobní značku? Můžete začít hned teď v komentářích k tomu článku s vaším názorem.

Doporučené odkazy k tématu:

Sdílejte článek přátelům:
, , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons