Vody email marketingu letos rozvířil nový projekt Mallcon, který přichází s kompletně novým konceptem emailingu. Už na první pohled je vidět, že to dělají po svém, jdou proti zarytým zvykům a zatím se jim to vyplácí.
Představení Mallcon konceptu v 1 minutě:
Mallconu se podařilo dát dohromady intuitivní drag´n´drop editor a administraci, která svou přehledností vybízí k jednoduchému rozesílání kampaní. Úspěšnost kampaní je poté možné sledovat ve srozumitelných reportech, kde kromě obvyklých statistik Mallcon nabízí i velmi užitečnou Click mapu zobrazující, na jaké odkazy odběratelé klikají.
Beze sporu jednou z největších výhod, kterou ocení nejeden podnikatel, je právě cena nástroje. Správu kontaktů a editor je možné využívat kompletně zdarma, rozesílání je poté zpoplatněno podle počtu odesílaných emailů, takže zákazník nemusí platit drahé neomezené tarify, které se mu v konečném důsledku vůbec nevyplatí.
Hlavní výhody Mallconu:
- Správa kontaktů a drag’n’drop editor zcela zdarma
- Nízké ceny za rozesílání emailů
- Přehledná a intuitivní administrace
- Automatické ověření podpisů DKIM a SPF pomocí DNS záznamů
- Virtuální profily jednotlivých kontaktů
- Automatická responzibilita vytvořených e-mailů
- Rozsáhlé reporty z odeslaných kampaní pro zpětnou analýzu
- Click mapy neboli přehledné mapy prokliků v odeslaných emailech
- Rychlá a ochotná podpora
Co chystá tým z Mallconu dál?
“Kvalitní rozesílání je ta nejpodstatnější věc v e-mail marketingu, ale neméně důležitý je samotný sběr kontaktů. Náš rozesílací servis by mohl být klidně nejlepší, ale když nemáte komu posílat, je to celkem k ničemu. Proto koncem měsíce spustíme ostrou verzi připravovaného gadgetu, který by měl s touto částí majitelům výrazně pomoci. Chceme, přiblížit malým a středně velkým podnikatelům možnosti, které si během času vytvořili ti velcí. Tento gadget bude dostupný ke každému účtu zdarma, takže čím dřív budete mít vytvořený účet tím lépe.” říká s úsměvem Dora Štanclová (COO).