Někdo se snaží o SEO svépomocí, jiný si raději najme agenturu. Je pravda, že jakousi formu optimalizace pro vyhledávače průměrně zdatný uživatel počítače zvládne, jenže má to i svá úskalí. Klidně se pokuste svépomocí, ale přiznejte si, když už budete mít všeho nad hlavu.
Pokud se najdete v některé z následujících tří situací, neváhejte a kontaktujte společnost SEO Consult. Jejich prvním krokem bude SEO audit (analýza), takže ještě než s něčím začnou, zjistíte, zda jejich služby skutečně potřebujete.
1. Nemáte ani tušení, proč vaše hodnocení klesá
To je pravděpodobně jeden z nejčastějších důvodů, proč se lidé obrací na odborníky. Jestliže vaše hodnocení klesá a ve vyhledávačích se propadáváte, je zle. S kontaktováním SEO agentury moc neváhejte, pomůže vám problém vyřešit, než bude ještě horší.
2. Nestíháte
O SEO je potřeba se starat pořád (například PPC kampaně se musí stále aktualizovat). Jestliže máte momentálně hodně povinností, svěřte optimalizaci agentuře. Kdybyste se na ni na měsíc, dva či čtvrt roku vykašlali, mohlo by to mýt nepěkné následky.
3. Neorientujete se v novinkách
Čtete občas novinky a trendy v oblasti SEO –optimalizace a najednou se vám zdá, že nemáte tušení, o čem je řeč? Technologie rychle postupují, a pokud je nestíháte sledovat, raději se vzdejte. Odborníci situaci sledují a učí se stále nové věci.
Jestliže se v SEO příliš neorientuje, může pro vás být docela těžké vybrat spolehlivou agenturu. Volte tedy firmu, která se může pochlubit dostatečnými referencemi od známých klientů. Neméně důležitá je i komunikace. Dobrá agentura vás o všem informuje a pravidelně předkládá výsledky, jež její práce generuje. Výborné je, když se firma soustředí na SEO v širším slova smyslu – tzn. uvědomuje si, že nezáleží jen na PPC reklamě, nýbrž také na vzhledu webu, propagaci na sociálních sítích a dalších faktorech.