Marketing Miner – efektivní nástroj nejen pro SEO konzultanty

Narazil jsem na internetu ne velice užitečnou pomůcku, která určitě patří mezi naše tipy.

Jedná se o online aplikaci Marketing Miner (déle MM), které disponuje několika nástroji. Tyto nástroje ocení především SEO konzultanti a online mágové.

Za MM stojí Filip Podstavec, kterého zde určitě nemusím představovat.

marketingminer

Podle dostupných informací je Marketing Miner dostupný necelé dva měsíce a již má více než 600 uživatelů. Takže jde o opravdovou novinku s velkým potenciálem. Během této chvíle od spuštění představil mnoho užitečných pomůcek a nástrojů.

marketingminer_menu

Náhled postranního menu MM s možnostmi pro využití

Určitě jeden z nejdůležitějších nástrojů je SERP Analyzer. S tímto nástrojem můžete využít databázi aplikace pro vyhodnocování na nejhledanější fráze u nás na seznam.cz.

Tento nástroj lze tedy považovat za analyzující na základě vašich vstupů, mezi které může patřit doména, URL adresa nebo fráze.

hledanost_lupa

Malá ukázka výstupu domény Lupa.cz

Při zadání testované domény (bez http a www) získáte okamžitý přehled na jaké fráze je vidět ve výsledcích vyhledávání. V dalším kroku můžete analyzovat konkrétní URL adresu, kde můžete získat odhad návštěvnosti. Samozřejmostí je i analýza konkrétních frází.

Analýza přinese návod „Jak získat náskok před konkurencí“

Tento nástroj MM, nalezne určitě své spokojené uživatele. Je, jedno jestli jste SEO konzultant, PPC specialista, majitel webu nebo se jen zajímáte o svou konkurenci. Všichni naleznete užitečné informace, které vám pomohou s optimalizací vašeho webu.

Doporučuji nástroj minimálně vyzkoušet a sledovat jeho další vývoj. MM nezůstane určitě jen u Seznamu, ale zaměří se i na Google. Podle dosavadního zpracování si troufnu říci, že se pro mnoho uživatelů stane nezbytným pomocníkem pro efektivní zpracování a analýzu dat.

Tip na příspěvek:  Network Marketing dobývá internet

Co na samotný projekt říká Filip Podstavec

Marketing Miner je nyní v počáteční fázi vývoje. Čítá 16 nástrojů, které mohou pomoct při průzkumu trhu, analýze konkurence, tvorba analýz klíčových frází či pro linkbuildera při některých metodikách. Pozornost se prozatím věnovala primárně funkčním požadavkům, proto nástroj trochu trpí použitelností a vzhledem (což se chystáme změnit).
Během 2 měsíců, po které tento nástroj běží, několikanásobně předčil mé očekávání z hlediska zájmu lidí v ČR a tato podpora mě žene kupředu dát do nástroje opravdu vše. Do budoucna se chystáme na postupnou expanzi a mnoho dalších vychytávek, takže se máte na co těšit :-) Držte nám palce!

 

Sdílejte článek přátelům:
, , , , , , , , , , , , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons