Zvyšte konverze o desítky procent!

Co vidí uživatel po vstupu na vaši webovou stránku?

Co mají společného stránky a e-shopy, které prodávají a mají vysoké konverze?

Může toho být hodně, ale mnohdy to je jen maličkost. Chcete se zařadit k těm úspěšným? Někdy stačí i jednoduchá změna umístění prvků na stránce.

Někteří majitelé internetových obchodů jsou přesvědčení, že stačí zvýšení návštěvnosti či investice do reklamy a mají vyhráno. To ale není úplně pravda. Často můžete zvýšit své obraty jen pouhou změnou uspořádání či změnou prodejního tlačítka na stránce.

Ve většině případů je hlavním úkol webové stránky získat zákazníka. Webová stránka má být právě pro jeho potřeby a co nejjednodušeji a nejpřehledněji tak aby se zaměřil právě na to co je pro něj a následně i pro vás důležité (prodejní tlačítko).

Jednoduchý nástroj, který zobrazí stěžejní (horká) místa stránky, které zaujmou po vstupu na stránku je aplikace EyeQuant.

EyeQuant

Náhled na vyhodnocení v aplikaci EyeQuant

Tento vizuální nástroj je sice placený hned v několika možných variantách, ale na oplátku vám ušetří mnoho času a zdlouhavého testování webu při zvyšování konverzí na webové stránce. Zkušební verze je ZDARMA.

Jedná se o použití jakési umělé inteligence, které vyhodnotí vizuální vjem webu. Data jsou sestavována na základě výzkumu a vývoje se zaměřením na lidské vnímání a pozornost.

EyeQuant zobrazuje web tak jak ho vidí uživatelé a a zobrazuje prvky, na které se oční kontakt zaměřuje a jsou tudíž z pohledu této optimalizace ty nejdůležitější. Tato strojová analýza to dokáže s 90 % přesností odhalit ihned a online.

Tip na příspěvek:  Bezstarostné zábava a pohyb na internetu pro vaše děti zdarma a bezpečně!

 

Jako alternativu k tomuto produktu můžete zvolit aplikaci, o které jsem již v minulosti psal v článku

„Kam klikají návštěvníci Vašich stránek? Unikátní SEO nástroj na zvýšení efektivity stránek“.

 

Hlavním rozdílem mezi nástroji je ten že EyeQuant zobrazuje výsledky ihned a na základě jiných dat. Naopak aplikace mYx pracuje s Heatmapou mYx, která realisticky ukáže, na co uživatel ve skutečnosti kliká a co je pro návštěvníky Vašich stránek zajímavé a co naopak ignorují. Podobné funkce na měření prokliku nabízí i Google Analytics.

Další aplikace na zjištění kam návštěvníci klikají jsou například Clickdensity.com a CrazyEgg.com.

Budu rád, pokud znáte podobné nástroje, když se tu s námi podělíte v komentářích pod článkem o své zkušenosti či tipy na podobné aplikace.

Sdílejte článek přátelům:
, , , , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons