Trefa do černého – Sociální media efektivně

Internet je zdrojem mnoha možností jak podpořit vaše podnikání. Mezi jeden ze základních kamenů v dnešní době podnikání nejen online světa je využití sociálních sítí.

Využíváte sociální sítě ve svém podnikání?

Pro všechny, kteří se chtějí o této problematice dozvědět více, se na internetu představuje nový projet SocialMediaSkoleni. Jedná se o nový projekt, který bych asi zařadil k dalším infoproduktům na českém internetovém trhu.

SocialMediaSkoleni.cz je školení o marketingu na sociálních sítích. Za tímto projektem stojí autoři Jana Leitnerová a Jenda Perla, kteří chtějí představit pochopitelnou a snadno dostupnou formou představit jak to na sociálních sítích chodí a jak jej využít k propagaci.

Toto školení je sestaveno na základě několikaletých zkušeností v tomto oboru (social media marketingem), kterým doposud autoři prošli jak u malých tak i u velkých firem. Zkušenosti jsou předány v podobě videí, tak jak jste u podobných vlastně u všech infoproduktu zvyklí.

Autoři mají za sebou desítky školení a stovky spokojených klientů.

Jana-Jenda-socialmediaskoleni

Co je cílem školení SocialMediaSkoleni.cz?

Hlavní myšlenkou a cílem celého školení je v detailních krocích a postupech seznámit účastníky online jak se zorientovat v tomto prostředí a hlavně jak je využít na maximum při svém podnikání. Celé školení je uspořádáno do 19 kapitol.

Co mě zaujalo a myslím, že je to důležité zmínit je informace že autoři slibují neusnout ve svém počínání. Znají velice se rychle měnící marketingové prostředí a jeho vývoj na soc. sítích. O změnách a aktuálních trendech vás budou informovat na svém blogu i poštou a navíc samozřejmě doplňovat jednotlivé kapitol školení. Také zmíním, že není školení pouze zaměřeno třeba na Facebook, ale i na ostatní důležité sociální sítě jako Twittet, LinkedIn atd.

Jaké informace účastníci školení získají?

Jana a Jenda vám představí samozřejmě Facebook, ale také Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram a Pinterest. Pomůžou vám zvolit tu správnou sít a ukáží jak na ni komunikovat a zvládat třeba negativní komentáře či kritiku. Samozřejmostí bude práce s vytvářením vhodného obsahu atd.

Samozřejmě mně to nedalo a položil jsem autorům pár otázek.

  • Jak byste ve stručnosti charakterizovali vaše školení a jaké cílové skupině je určeno?

Školení je určeno pro malé a střední firmy i pro jednotlivce, kteří si marketing řeší inhouse, tedy sami. Někteří z nich už se na sociální sítě možná vydali a nedařilo se jim tam plnit cíle nebo třeba ani neví, jak na to. Všechno tohle najdou v našem školení. Úplné základy toho, jak se ve světě sociálních sítí orientovat, ale i to, jakou sociální síť zvolit a jestli na ní vůbec komunikovat. A vše je samozřejmě podtrženo našimi zkušenostmi z praxe.

  • Jaké jsou první ohlasy na SocialMediaSkoleni.cz?

Ohlasy jsou dobré, spousta našich kolegů z branže, ačkoli jsou jinak spíše proti infoproduktům, považují naše SocialMediaSkoleni za kvalitně zpracované a hodnotné. Uživatelé, pro které je určeno, si chválí, že je vše přehledné a mohou si kapitoly pouštět opakovaně.

  • Proč by měli klienti zvolit vaše školení a co vše získají kromě výukových videí?

Věříme, že jsme vytvořili zajímavý a hlavně cenný infoprodukt. Obsahuje všechny informace, co na našich reálných školeních. Dobré je, že se opravdu mohou klienti vracet ke kapitolám i zpětně, takže se nemusí bát, že nabité znalosti rychle ztratí. Kromě videí máme na webu SocialMediaSkoleni.cz i blog, na kterém informujeme o novinkách a trendech z oblasti sociálních sítí. Pravidelně budeme také obsah aktualizovat a sami uživatelé se mohou případně doptávat na to, co je konkrétněji zajímá.

  • Můžete nám představit stručně svou minulost a vaše zkušenosti či reference?

Oba pracujeme v oblasti marketingu několik let, Jenda působil jako Social Media Maniac v agentuře Ogilvy, Jana pak na pozici content manager ve společnosti Socialbakers. Máme zkušenosti s velkými firmami i neziskovkami, je jich opravdu velké množství, těžko vybrat jen některé. Ostatně pracujeme v oblasti sociálních sítí, takže konkrétní reference najdete na našich LinkedIn profilech.

  • Jaké to je natáčet video školení? Přece jenom se to trochu liší od klasického školení.

Bylo to náročné, 4 dny jsme natáčeli v podstatě od rána do podvečera. Měli jsme skvělý tým ze společnosti Filmondo, který se o tvorbu videí staral. Jak režisér, tak kameraman byli velkou oporou. Na běžném školení, když se přeřeknete nebo spletete, tak se omluvíte a vysvětlíte to účastníkům. Tady se řeklo „stop!“ a museli jsme to jet celé znovu.

  • Je ještě něco co, byste rádi zmínili nebo řekli čtenářům Webitechu?

Pokud na sociálních sítích být chcete, ale nevíte, jak na to, můžeme vám poradit. Nejen prostřednictvím školení, i osobně nebo po mailech. Podstatné ale je, že ne každý na sociálních sítích být musí a ne každý musí být třeba na Facebooku. Takže to není tak, že bychom za každou cenu chtěli, aby všichni byli na sociálních sítích. Naopak, chceme, aby tam byli ti, kterým to něco přinese.

Related Posts

  • 80
    Tuto otázku si pokládá mnoho z nás, a někteří se bezhlavě a bez rozmyšlení pouští i do nakupování fanoušků na internetu. Má toto vůbec význam a přinese to nějaké klady vašemu online marketingu a využití facebooku v praxi? Jak a kde získat like - fanoušky na facebooku? Nejprve však bych uvedl…
    Tags: a, se, web, facebook, internet, rady, tip, video, přednášky, výdělek
  • 73
    Na internetu je mnoho možností, jak se zviditelnit, podpořit svůj web či aplikaci na internetu. Jednou ověřenou službou je služba na prodej placených článků PlaCla. Jedná se o službu jak pro provozovatele webů, kteří rádi píšou a ještě si chtějí vydělat, tak zároveň pro inzerenty. PlaCla je nejsnadnější cesta, jak tyto dvě…
    Tags: a, se, i, internetu, facebook, internet, práce, rady, tip, web
  • 72
    Do emailové pošty mě dorazil online dotazník od jedné nejmenované společnosti. První co mě napadlo po jeho otevření, bylo to, jak to mají dobře zmáknuté. Nemyslím tím samotné informace v dotazníku a společnost, ale jeho samotné zpracování, vzhled a možnosti. Jelikož mě aplikace ve které byl online dotazník vytvořen opravdu nadchla,…
    Tags: a, v, i, se, internetu, web, facebook, rady, webové, výdělek
  • 71
    V těchto dnech odstartoval další z mnoha pokusů o nový partnerský program. V minulosti proběhlo několik podobných programů, které jsou často hodnoceny jak kladně tak záporně. Je těžké se někdy rozhodnout, zda vstoupit do programu či ho jen ignorovat. Tento nový partnerský program Bewit franchise chce oslovit něčím novým. Na první pohled se…
    Tags: a, v, se, že, webové, internetu, výdělek, twitter, web, tip
  • 71
    Online nástroj na vlastní bookmarking (záložkování) , který si zaslouží nejen pozornost je služba s názvem Pub­li­cate. Náhled webové stránky Publicate.it na vlastní bookmarking Pub­li­cate je jednou z mnoha online aplikací, která nabízí vlastní bookmarking. Něčím mě však oslovila a chci se zde o to podělit. Jak na vlastní bookmarking? Přidávání zdrojů…
    Tags: a, stránky, se, webové, video, práce, v, i, že, internetu
, , , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Uživatelů je den ode dne víc a víc.

Otestuj to i TY!