Služba Linkmonitor by neměla zůstat bez povšimnutí!

LinkmonitorInternetové tržiště nazývané Linkmonitor již nějaký čas působí na českém internetu, ale v poslední době zažívá velký rozmach a spoustu nových vylepšení které by neměli být zapomenuty nebo podceňovány.

Určitě jste četli nějaký článek o této službě kterých bylo napsáno spousta jak Linkmonitor funguje apod. Ve stručnosti bych to tu chtěl připomenout o co jde.

Projekt Linkmonitor je internetové tržiště na jednoduchou správu a prodej (výměnu) internetové inzerce. Jednoduše nabízíte výpis cen s výpočtem ranků na zaheslovné stránce ne ve formátu PDF. Jako novinku můžete také využít možnost evidence sociálních stránek na Facebooku a Twitteru.

Proč právě Linkmonitor?

Asi tou hlavní výhodou oproti podobným službám je možnost prodeje inzerce jako je například bannery, odkazy, články, sociální příspěvky atd. na jednom místě bez nutnosti využívání několika systému zároveň a vše mít je jedné přehledné stránce bez nutnosti platit provizi za zprostředkování obchodu. Tento fakt mě také vedl k tomu na tuto  službu upozornit protože s tímto trendem, který projekt nasadil, může v budoucnu značně zamíchat karty na poli s online prodejem inzertních ploch na českém internetu a nabídnout tak stabilní ověřený systém ať už pro běžné uživatele tak i pro velké SEO firmy.

Mohl bych toho napsat spoustu, ale určitě bude lepší sledovat aktuální dění přímo na blogu autora na blog.linkmonitor.cz.

 

Linkmonitor už nabízí více jak  3 000 aktivních reklamních ploch plus spousty dalších v sociální inzerci o kterou v poslední době dramaticky vzrůstá zájem. Za kvalitou tohoto projektu lze považovat i to že se zapojil jako strategický partner Jan Linhart se svou firmou SEO Linhart.

Co se chystá v blízké budoucnosti podle autora projektu?

Nový mini VIP Tarif pro uživatele do 10 webu za 50Kc/měsíc , automatické respondery nabídek pro partnery, pro inzerenty moznost monitoringu nákupu reklamní inzerce, rozšíří se služba pro inzerenty, evidence nákupu, kontrola zda je odkaz umístěn, předěláni UX administrace systému a spoustu dalších jako třeba moznosti propagace XML výpisem nabídek, použití widgetu apod.

Pokud se chcete dozvědět více informací o tomto internetovém tržišti navštivte web projektu.

Related Posts

  • 86
    Návštěvnost z desítek až na tisícovky za den? Jde to, ale proč! 12 kroků, které mě posunuli zase o kus dále. Nevím, jak jste na tom vy, ale v začátcích svého blogování jsem neustále sledoval návštěvnost webové stránky a byl vděčný za každého nového návštěvníka. Návštěvnost pro mě znamenala vše a byl…
    Tags: a, se, mě, v, i, webu, webové, stránky, affiliate, web
  • 81
    Na internetu je mnoho je mnoho přednášek a článků na téma jak vydělat na internu nebo jak zvýšit návštěvnost, ale jednou ze zásadních věcí je nezapomenout na vývoj konverzního poměru (CRO - conversion rate optimization). Konverzní poměr představuje procento návštěvníků stránek, kteří provedou na webové stránce Vámi požadovanou akci. Může…
    Tags: a, se, webové, stránky, affiliate, optimalizace, web, internetu, výdělek, zdarma
  • 79
    Co vidí uživatel po vstupu na vaši webovou stránku? Co mají společného stránky a e-shopy, které prodávají a mají vysoké konverze? Může toho být hodně, ale mnohdy to je jen maličkost. Chcete se zařadit k těm úspěšným? Někdy stačí i jednoduchá změna umístění prvků na stránce. Někteří majitelé internetových obchodů…
    Tags: a, se, v, které, internetu, zdarma, internet, online, nástroje, rady
  • 78
    SimpleAffil zatřese českým internetovým affiliate marketingem. Proč? Dnešní doba internetu nabízí mnoho možností jak z vašeho obchodu udělat velký byznys. Jednou z nejúčinnějších možností je vytvoření partnerského programu. Na český internet vstupuje nový hráč na vytvoření vlastního partnerského programu a to služba SimpleAffil. Jedná se novou a hlavně jednoduchou možnost na vytvoření…
    Tags: a, o, v, se, internetu, web, affiliate, rady, webové, tvorba
  • 77
    Začátkem tohoto týdne došlo ke spuštění nové služby GuestBlogging.cz. Tato služba umožňuje prodávat vaše články. Jednodušeji řečeno autor nepíše články pro konkrétní weby, ale napíše článek, který vloží do systému a čeká na konkrétní nabídku (kupce) který má zájem o jeho článek. Vyberte ten nejlepší článek pro svůj web? Systém…
    Tags: a, se, článek, v, články, který, projektu, o, s, českém
, , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *