Rezervační systém, který může využít úplně každý

Jakým způsobem si domlouváte schůzky s klienty? Většina firem k tomu zatím využívá telefon. Start-up Reservio ale nabízí mnohem jednoduší, rychlejší a efektivnější způsob, který může využít úplně každý: on-line rezervační formulář.

Online rezervační formulář má tu výhodu, že nemusíte ztrácet čas s telefonováním, vyhledáváním v kalendáři atd. Počítač všechno zpracuje za vás. Navíc je příjemnější i pro vaše hosty – mnoho lidí nerado telefonuje a dají přednost několika klikům do počítače.

Reservio před rokem zvítězilo v soutěži o nejlepší začínající Start-up a díky velké investici od partnerské společnosti Webnode se rychle rozrostlo do světa. Má dvě hlavní výhody: nemusíte si nic instalovat a je zdarma. To má samozřejmě svá omezení – měsíčně můžete mít jenom 80 registrací a 500 klientů. Pro menší podniky je to ale víc než dost.

„Hlavní výhodou našeho programu je uzpůsobení rezervačního systému jednotlivým typům podnikání,“ vysvětluje CEO Reservia Boris Bošiak. „Naši zákazníci tak nemusí ztrácet čas s přizpůsobováním systému jejich potřebám,“ dodává. V tomto okamžiku nabízí Reservio 38 kategorií podnikání v oblastech osobní péče, zdraví a služeb. Stačí vám tedy, když se zaregistrujete na stránkách Reservia, vyberete si svůj obor, vyplníte „otevírací hodiny“, specifikujete nabízené služby a je hotovo. Všechny rezervace budete moci spravovat v přehledném kalendáři.

Reservio

Na své stránky si přes html kód vložíte jedno z následujících tlačítek:

Rezervační systém

Vaši zákazníci si budou moci vybrat některý z volných termínů, na e-mail jim pak přijde potvrzení o rezervaci. Do budoucna chystá Reservio celou řadu rozšíření. Jak Boris Bošiak slibuje: „Chystáme například synchronizaci s Google kalendářem či vytvoření jednoduché stránky. Navíc hodláme rozšířit i naši nabídku kategorii podnikání.“

, , ,
2 comments on “Rezervační systém, který může využít úplně každý
  1. Reservanto je ambiciozní rezervační systém, který je krásně přehledný, každopádně nemusí být vhodný pro každý tip prodeje rezervací. Například pro sportoviště je lepší využít specializovaný rezervační systém, který se dokáže lépe přizpůsobit potřebám sportoviště. Zkuste vyzkoušet například http://www.rezervacnik.cz rezervační systém pro sportoviště.

  2. Tak ty informace v textu nejsou pravdivé, rezervací je mořné udělat jen 40 za měsíc a i když se akce smaže včetně rezervace, ve statistice registrací zůstane započítána, takže i free verze naprosto nedostačující i pro menší firmu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Uživatelů je den ode dne víc a víc.

Otestuj ho i TY!