Mít webovou stránku ještě neznamená, že ji někdo bude navštěvovat

Registrace odkazůJedno ze základních pravidel SEO optimalizace je i tvorba zpětných odkazů.

Jednoduché a rychlé vytvoření zpětných odkazů je pomocí registrace do katalogů www stránek. Pokud neznáte tuto problematiku, je lepší využít služeb profesionálů, kteří sledují novinky v této oblasti a registrace do katalogů pro Vás odborně provedou s náležitou péčí.

 Registrace do katalogů jsou sice jednoduché ale pracné. Je třeba dodržet několik základních pravidel a zároveň podmínky jednotlivých katalogů. Pokud chcete, aby Vaše webové stránky byly ve vyhledávačích na horních pozicích, je důležité dodržet určitá pravidla. Při nedodržení můžete docílit penalizace a zpětné odkazy na váš web budu postrádat svou funkci.

Při výběru dodavatele je nutné se ptát, jak registrace probíhá.

  • Zdali jsou registrace vkládané ručně.
  • Zdali jsou odkazy zodpovědně zařazeny do odpovídajících kategorií v katalogu.
  • Zdali jsou použité pokaždé jiné texty odkazů – popisy a nadpisy.
  • Zdali tyto texty musíme dodat my nebo je někdo navrhne.
  • Zdali je registrace provedena postupně v rozmezní několika dní až týdnů.
  • Zdali po dokončení dostanete seznam katalogů, kam byl odkaz vložen.
  • Zdali jsou odkazy vkládány do kvalitních katalogů.

Pokud Vám na vše odpoví „ANO“ je to pozitivní znamení při výběru dodavatele.
Ruční registrace do katalogů zabere nějaký čas a nejedná se o žádný automatizovaný proces pro nějaký software.

Proč mít zpětné odkazy?

  • Kvalitní hodnocení v tzv. SERP
  • Vyšší pozice ve vyhledávačích
  • Větší návštěvnost webu
  • Výší zisky prostřednictvím webových stránek (více objednávek)
  • Posílení značky či produktu
  • Snížení nákladů na PPC reklamy
  • Podpoření indexování stránek
Tip na příspěvek:  ESET Mobile Antivirus pro Symbian je k dispozici jako beta verze

Nezapomínejte také na využití u zákazníků oblíbených porovnávačů a vyhledávačů zboží. Do nich je třeba vložit url souboru, kde se nachází XML export – tzv. feed. Feed – XML export zboží je datový soubor obsahující informace o zboží v internetovém obchodu jako je dostupnost, cena, název, atd. s možností řazení podle zvolených kritérií, třeba ceny od nejlevnějšího po nejdražší.

Pokud jste investovali do www stránky nebo e-shopu, jistě si přejete, aby byl hodně navštěvovaný a aby vydělával. Jenže to jde pouze tehdy, pokud je odkaz na něj jednoduše k nalezení, ideálně na první stránce vyhledávačů seznam a google.

Otázka na profesionála:

[pullquote align=“left“] „Jak vidíte problematiku registrace odkazů do vyhledávačů?“[/pullquote]

Do vyhledávačů se neregistrují odkazy. Lidé si to pletou s katalogy. Vyhledávače jsou např. seznam a google.

Katalog je např. http://www.dmoz.cz/ .  Katalogy jsou seznamy odkazů tematicky seřazené do kategorií s možností odkaz přidat. Vyhledávače při indexování obsahu internetu tyto katalogy prochází a načítají odkazy v nich.

Je to jeden ze způsobů tvorby zpětných odkazů na stránky. Je ale možné vyhledávači doporučit návštěvu nějakého webu vložením url webu do speciálního formuláře.

Odpovídal Petr Bouchner z http://registraceodkazu.cz/

Sdílejte článek přátelům:
, , , ,
Show Buttons
Hide Buttons