Neseďte doma, běžte ven! GoOut.cz

GoOut na první pohled připomíná další z mnoha “kulturních přehledů” na českém trhu. V čem je tedy jiný, v čem spočívá jeho výjimečnost? To jeho autoři vysvětlují jedním slovem: houby.

Homepagegoout

„Akce ve městech jsou totiž jako houby v lese“ – některé jsou červivé, některé nejedlé, jiné jsou výborné na talíři a najdou se i takové, co jsou … magické. Hledat po lese houby stojí člověka čas, a když už na nějakou narazí, ale nezná ji, její kvalitou si nemůže být jistý. O kolik by to ale bylo snazší, mít houby rovnou vybrané a pěkně setřízené podle typu?

A právě to dělá server GoOut.cz (www.goout.cz) s kulturními akcemi; jeho cílem je návštěvníkům zjednodušit orientaci v aktuálním kulturním dění v jejich městě, a tím jim i usnadnit výběr konkrétních akcí. Proto funguje formou přehledné databáze, v níž má každý koncert či divadelní představení svůj profil s pečlivě ověřenými důležitými informacemi od synopse přes cenu vstupného až po způsob, jakým se účastníci na místo konání dostanou. A protože portál si váží stálých návštěvníků, nabízí i možnost osobního profilu s nastavitelnými preferencemi, na jejichž základě pak umí člověku doporučit to, co by ho mohlo skutečně zajímat, aniž by se musel probírat vším.

To ale není všechno. GoOut chce nabídnout člověku nabídnout plnou péči až do chvíle, kdy se vybraného eventu přímo účastní. Proto zavedl pohodlný a srozumitelný způsob nákupu vstupenek.

Kromě všeho zmíněného v sobě ale server skrývá ještě hlubší poselství: kultura v Česku je v post-komunistické době stále rozvinutá méně, než je tomu v západních zemích. Lidé stále raději vyrazí jen “na pivo”, než aby navštívili galerii nebo kino. Nejednou se zde stává, že kapela, která je jinde schopna vyprodat lístky hned v den oznámení vystoupení, se u nás nakonec ani nezaplatí. GoOut chce lidem ukázat, že tu kultura je, a že může být velice bohatá a kvalitní.

Tip na příspěvek:  Spojte se prostřednictvím affiliate sítě a získejte finanční odměnu!

Team goout

GoOut vedou dva Vojtěchové: Vojtěch Knyttl a Vojtěch Otevřel. Vize je ale otevřená celému týmu, který je složen ze tří zaměstnanců na plný úvazek a mnoha brigádníků a dobrovolníků. Každý tak do projektu přináší kus svého vkusu a svých preferencí, a i díky tomu tak portál nabízí různorodý a skutečně multižánrový přehled.

O tom, že je celý tento podnik kvalitní a lidi zajímá, vypovídá také sedmitisícová denní návštěvnost. Ta je navíc podtržena 15% bounce rate, což ve srovnání s průměrným 60% bounce rate u obsahových webů ukazuje spokojenost návštěvníků. Co se zmíněného prodeje lístků týče, hned první měsíc od spuštění se dosáhlo obratu 250 tisíc korun. Ze strany organizátorů akcí je zájem o prodej lístků na GoOut velký právě díky kulturnímu přehledu. Ten umí jejich akce nabídnout té správné cílové skupině a přitáhnout tak více účastníků.

 

Sdílejte článek přátelům:
, , , ,
Show Buttons
Hide Buttons