Mobilní aplikace podceňují Off-line režim. S eWay-CRM 5.0 lze pracovat odkudkoliv.

Inzerce:   Česká softwarová společnost eWay System s. r. o. oznamuje vydání své nové verze eWay-CRM 5.0. Se spoustou nových funkcí, které si konečně může uživatel vyzkoušet na mobilních zařízeních, podporující iOS, bude také v kontaktu se zákazníkem i v off-line režimu. Jako integrované CRM v Outlooku, umožňuje eWay-CRM aktivaci klíčových modulů a vypnutí nepotřebných funkcí. Tím se zcela přizpůsobí konečnému uživateli.

„Nejde jen o to, že získáte přístup na cestách, ale vzít mobil je někdy prostě jednodušší než otevírat notebook. Ukazuje se, že výhod mobilních zařízení je ještě více, než sami jejich tvůrci zamýšleli. A totéž se stalo nám s mobilní aplikací.“ Říká hlavní vývojář eWay-CRM Mobile, Štěpán Havránek. Chtěli bychom Vám tedy představit největší vymoženosti a funkce, kterou tato eWay-CRM 5.0 nabízí:

  • eWay-CRM Mobile pro iOS / Android pro všechny s Premium verzí
  • Jarní vzhled a podpora UltraHD monitorů
  • Nová pole „Další krok“ & „Poslední aktivita“ nebo Hodnota příležitosti
  • Marketingové reakce jako deníky
  • Konfigurátor funkcí pro nové instalace eWay-CRM Free / Premium Trial
  • Nový náhled kontaktů
  • Výchozí společnost na kartě kontaktu
  • Drag & drop dokumentu do emailu
  • Pro více informací navštivte www.eway-crm.com

Klíčové vlastnosti eWay-CRM 5.0

eWay-CRM Mobile pro iOS / Android pro všechny s Premium verzí

  • Nový vylepšený vzhled inspirovaný uživatelským prostředím své platformy. Díky tomu uživatelé intuitivně pracují s eWay-CRM Mobile od okamžiku, kdy ji poprvé vezmou do ruky.
  • Přístup k navázaným příležitostem, projektům, společnostem i kontaktům z karty položky. Na jeden klik tak lze zjistit všechny projekty dané firmy nebo kontakty, svázané s konkrétním projektem.
  • Náhled kontaktu. Pokud uživatel přiřadí náhled (foto) u kontaktu, eWay-CRM Mobile je automaticky zobrazí i v telefonu.

Kromě toho jsou k dispozici všechny předchozí funkce. Obě aplikace jsou k dispozici v Apple AppStore, resp. Google Play Store pro všechny, kdo používají eWay-CRM Premium. Více informací naleznete zde.

Jarní vzhled a podpora UltraHD monitorů

  • Všechny ikony byly překresleny do vysokého rozlišení tak, aby eWay-CRM vypadala skvěle i na těch nejjemnějších monitorech.

Další krok & Poslední aktivita

  • Tato funkce je naprogramovaná klientům na míru. U každého trošku jinak, protože pro některé klienty znamená „Poslední aktivita“ jakoukoliv komunikaci s klientem a pro jiné jen např. deník typu „Schůzka“.
  • Tato pole jsme se nyní rozhodli zařadit do standardní eWay-CRM s tím, že „Další krok“ představuje datum naplánovaného úkolu, resp. kalendáře. Pole „Poslední aktivita“ naopak datum posledního kontaktu s klientem. V administrační aplikaci lze definovat, jaké položky představují „kontakt s klientem“.
  • Nová pole jsou k dispozici v modulu Společnosti, Kontakty, Příležitosti a Projekty. Pomocí filtrů si pak lze snadno sestavit pohled, který zobrazí ty příležitosti, kde není naplánovaný další krok.

Marketingové reakce jako deníky

  • Marketingové reakce byly sloučeny s deníkem. Na kartě každého kontaktu tak lze najít v záložce Deník veškerou zpětnou vazbu, kterou uživatel obdržel v rámci svých kampaní od daného klienta. Data jsou využívány při obchodní komunikaci nebo plánování dalších aktivit.

Konfigurátor funkcí pro nové instalace eWay-CRM Free / Premium Trial

  • Zcela nová, revoluční věc, kdy se během úvodní konfigurace software určuje, jaké funkce v eWay-CRM se budou využívat a na základě toho se systém přizpůsobí na míru. Schovají se moduly, reporty a uzpůsobí různé funkce.

Výchozí společnost na kartě kontaktu

  • Nastavení si na kartě kontaktu jeho výchozí společnost přes rozbalovací menu. Je to rychlejší než prostřednictvím záložek.

Drag & drop dokumentu do emailu

  • Pokud uživatel rozepíše email a chce si do něho vložit dokument z eWay-CRM, není překážka dokument snadno přetáhnout a vložit.

 

, , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *