Lime Talk – online chat pro Váš web

Co Lime Talk přináší?

Při internetovém nakupování zákazníci často vyzkoušejí několik online obchodů a jejich finální rozhodnutí může být ovlivněno zdánlivou banalitou, jako je např. chybějící detailní, avšak pro zákazníka zcela zásadní informace o daném produktu.

Lime Talk.com přináší řešení: umožňuje majitelům obchodu online chatovat se zákazníky jejich e-shopu a tím přináší možnost zlepšení výsledků prodeje.

web-lime-talk

Komunikace probíhá oboustranně a v reálném čase. Komunikaci může zahájit jak návštěvník, tak majitel e-shopu. Máte-li na svém webu nainstalován Lime Talk, můžete sami sledovat pohyb zákazníků po Vašich stránkách, aktivně je kontaktovat a poradit jim s výběrem či nejasnostmi ohledně produktu, o který se zajímají. A to vše předtím, než by se rozhodli Váš obchod opustit a pátrat jinde.

Lime Talk nabízí plnohodnotnou zkušební verzi na 15 dní. Pokud Vám bude služba vyhovovat, můžete přejít na placenou verzi. Ceny se nemusíte obávat – Lime Talk
patří mezi nejlevnější chatovací aplikace na trhu.

Jak Lime Talk funguje a jaké jsou jeho přednosti?
CS - widget maxHlavní předností služby Lime Talk je její snadná instalace. Není třeba stahovat žádný program, stačí vložit krátký HTML kód na Vaši stránku a služba je okamžitě aktivní. Klient má následně možnost si Lime Talk plně přizpůsobit tak, aby barva chatu korespondovala se vzhledem webové stránky. Samozřejmostí je personalizace všech textů, tedy i překlad do jiného jazyka.

Komunikaci se zákazníky může dokonce obstarávat více lidí, čímž se sníží riziko „fronty“ na odpověď. Můžete mít několik operátorů a množství souběžných chatů. Zároveň pokud není zrovna žádný operátor online (např. v noci), návštěvníci webu mohou zanechat zprávu offline.

Lime Talk v mobilu

Lime Talk lze jednoduše propojit s Vaším mobilním telefonem, tabletem nebo jinou IM aplikací. Lime Talk totiž podporuje XMPP/Jabber standard. (tj. mimo jiné i Google Talk). Návštěvníkům svých webových stránek díky tomu můžete odpovídat nejen ze svého počítače, ale ať jste kdekoliv na cestách.

Lime Talk nabízí mnoho dalších vychytávek, jako např. ukládání historie komunikace se zákazníkem, detaily o zákaznících (lze sledovat jejich „bloumání“ na Vašich stránkách) nebo funkci předpřipravených odpovědí na časté a opakující se otázky. Kromě vzhledu chatu lze přizpůsobit také zvuková upozornění a lze také využít funkci „skrýt, když jsem offline“. Nejlépe však Lime Talk poznáte, pokud se zaregistrujete a vyzkoušíte si ho sami!

, , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *