Inzerce: Kvalitní web je jistotou lepších konverzí

Kvalitní a cílená návštěvnost, dobrý produkt, ale i perfektní grafika nebo správně rozložené prvky. To vše samozřejmě souvisí s tím, jak náš web dokáže konvertovat. Tedy kolik obyčejných návštěvníků dokáže proměnit v zákazníky, tedy kupující. Základem by měl být právě webdesign, jelikož právě on má vliv na vzhled stránky a na to, aby návštěvník udělal skutečně to, co sami chceme. I proto může být tvorba dokonalého webu poměrně složitým procesem, který bychom měli svěřit profesionálům. Ti by tak měli zjistit základní informace o účelu webu, o cílové skupině, o produktu nebo konkurenci a podle toho se následně pustit do práce. Ostatně tento postup většina marketingových agentur i studií doporučuje, jelikož je samozřejmě zárukou úspěchu.

Weby vytvořené svépomocí nemají úspěch

Je sice pravdou, že dnes není problém narazit na celou řadu redakčních systémů a hotových šablon. Většina z nich má ale jedno negativum, a to takové, že každá z nich vypadá stejně. A to platí jak u blogu, tak u affiliate webu, či samotného eshopu. Zvláště negativní výsledek může přijít ve chvíli, kdy se do tvorby webu pustíme sami, bez potřebných dovedností, znalostí nebo citů pro sladěnost barev. Návštěvník dané stránky tak může ztrácet orientaci, důvěru v daný web, nebo zkrátka nenachází, co hledá. A to by mu měl nabídnout kvalitní text, který ho také motivuje ke koupi. Chyby, překlepy či špatné formátování jsou pouze několika málo problémy, které si sami způsobíme.

Investice do webu se vám vrátí

Tím nejčastějším důvodem, proč se ale stále ještě snažíme vytvořit web svépomocí, jsou finance. Je jasné, že chceme ušetřit, ale na druhou stranu bychom měli brát daný web jako investici. Web stránka na míru je totiž jistotou toho, že dosáhneme našich cílů. Prvotní investice může být během prvních týdnů či měsíců zaplacena a dále už jenom vyděláváme. A to často více, než kolik by nám za celou dobu vydělal web nekvalitní.

, ,
One comment on “Inzerce: Kvalitní web je jistotou lepších konverzí
  1. Tvrzení: „Weby vytvořené svépomocí nemají úspěch“ neplatí vždy, ale je pravdou, že mnohdy je třeba zásahů profesionálů, zejména k optimalizacím a eliminování různých chyb. Nicméně pokud znáte například e-shop ronnie.cz, který má obrat nyní už snad nad 100 mio. korun ročně, za jeho kompletní tvorbou stojí majitel a zakladatel v jedné osobě.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *