Kde a kolik utratit za internetovou REKLAMU? Kolik stojí reklama na internetu?

Kolik stojí reklama Již poměrně dlouhou dobu se pohybuji nejen na českém internetu a je vidět že investice do reklam na internetu se neustále zvyšují a roste poptávka i nabídka reklamních možností kde propagovat nějakým způsobem produkt či službu.
Samozřejmostí je dnes vlastnit webové stránky což je dnes standardem, ale nemusí být ovšem podmínku (osobně si však myslím že je nedílnou součástí vašeho podnikání a marketingu).

Pokud se chcete zviditelnit právě prostřednictvím internetu, tak to je jeden z hlavních důvodů proč tu o tom píši. S rostoucí poptávkou po internetovém marketingu rostou i možnosti propagace na internetu ať už vlastní webovou stránku či reklamní kampaní.

Otázkou tak zůstává kam a jak dobře investovat do internetové reklamy.
Pokud jste drobný podnikatel či společnost která si nemůže dovolit profesionální internetovou marketingovou firmu která vám udělá vše do podrobných detailů včetně vytvoření reklamních kampaní atd. tak se vám vyplatí investovat trochu času případně peněz do školení a následně něco najít na internetu samostatně a neživit tak u toho nějakého zprostředkovatele.

– Základem je mít webovou stránku kterou je nutné registrovat do nečastějších katalogů firem, kde se zpravidla dá zaregistrovat zdarma. Můžete využít i placenou registraci která vám zaručí lepší pozici například na určitá klíčová slova a podobně . ( Pro začínající nebo malou firmu ze začátku docela velká finanční zátěž.)

– Za další a podstatné považuji nalezení reklamního prostoru pro inzerci či reklamní banner nebo propagační článek. Je to jednoduché a osobně ho považuji i za jeden z nejdůležitějších a to že jednoduše naleznete webovou stránku zaměřenou či jinak související s vaší službou či produktem. Například pokud jste třeba začínající cestovní kanceláří která nabízí třeba zájezdy do Chorvatska tak si najděte web který se Chorvatsku věnuje a máte první krok za sebou. Nechte si od autora stránek zaslat návštěvnost pokud ji neudávají třeba pod tlačítkem reklama či možnost spolupráce a zda mojí zájem o spolupráci a reklamu na jeho webové stránce. Některé weby také nabízejí profil návštěvníků ze kterého se můžete o cílové skupině dozvědět více informací. (Doporučuji pro přesně cílenou reklamu). Pak už jen záleží na dohodě a ceně , ale zpravidla se určitě dohodnete na podstatně nižší ceně které osloví skupinu uživatelů internetu kterou právě vy potřebujete, a nebudete platit za něco co nepotřebujete.

Ceny za reklamu na internetu jsou různé. Můžete využívat placené prokliky, kdy platíte pouze pokud někdo klikne na reklamní odkaz, využít cenu za tisíc zobrazení nebo za určitý čas tak jako to je na mém webu zde atd.

Platí také pravidlo že návštěvnost webu není vše. Také hodně záleží na cílové skupině návštěvníků webu protože se vám pak může zdát že třeba reklama na webu kde není návštěvnost velká mají velké ceny za reklamu. opak je ale mnohdy pravdou protože stránky oslovují jen určitou skupinu lidí, které třeba zrovna vy potřebujete na jiné internetové stránky třeba nechodí. Představte si třeba stránky o jaderné technice. Určitě stránky nebudou mít návštěvnost v tisící a troufám si říct že budou v řádu desítek možná jednotek návštěv za den. A přes to určitě reklamní prostor pro někoho na toto webu může být dobrou investicí.

Pokud se rozhodnete svěřit tuto práci odborníkům tak taktéž neprohloupíte. Jen vás to bude stát o trochu více. V tomto případě kdy se už bude jednat o 100tisícové částky doporučuji se nechat proškolit na minimální vědomosti o této problematice a nenechat se ovlivnit odbornou terminologií apod. Prostě jednoduše získat náhled nad situací a vědět přesně co chcete a za co chcete utratit peníze.

Závěrem – reklama na internetu: Oslovujte pouze cílové skupiny uživatelů internetu a získejte z reklam maximum. Neplaťte za něco co nepotřebujete. Získejte pouze ty návštěvníky kteří můžou přinést potencionální zisk pro firmu.A nezapomeňte že cena reklamy na internetu je podstatně nižší jak v ostatní mediích.

Related Posts

  • 70
    Internetové bankovnictví či jednoduše řečeno moje banka online je dnes velice moderní a diskutované téma. S touto problematikou se nese spoustu dotazů , nejasností či strach z bezpečnosti. Online bankovnictví je metoda jak spravovat své finance online přes webové rozhraní z počítače v pohodlí domova či kanceláře. Pomocí internetového bankovnictví můžete spravovat takřka všechny…
    Tags: a, či, se, že, o, finance, internet
  • 69
    Fobo.cz je nový webový portál, kde může kdokoliv prodat to, co umí. Cílem je pomoci lidem s prodejem jejich služeb - ať už je to cokoliv. Web je zaměřen hlavně na služby ze života, nejedná se tedy o tržiště pouze online služeb. Na Fobo.cz naleznete například hlídání dětí, doučování jazyků,…
    Tags: a, se, finance, internet, rady, internetu
  • 66
    Jak projekt vznikal Idea recykloserveru siknese.cz vznikla asi před rokem a půl. Po pracovní poradě v restauraci U Černého koně (je tam free wifi a všichni jsme Modřaňáci, tak to máme blízko) jsme se rozhodli, že máme chuť rozjet nový recykloserver, který tady ještě není. Hrdě se hlásíme k tomu,…
    Tags: a, se, že, internet, rady
  • 65
    Chystáte se zřídit internetový ochod, nebo již nějaký máte? Má zde jedno doporučení na užitečnou knihu, která Vám může usnadnit páci a přispět užitečnými rady přímo z praxe. Jedná se o ebook který popisuje, jak budovat úspěšný e-shop. Autorem této E-shop knihy je Ing. Jan Kalianko, který aktivně obchoduje online již…
    Tags: a, se, že, finance, internet, rady, internetu
  • 64
    Popularita eCommerce kontinuálně vzrůstá a obraty z online prodejů rok od roku rostou i v České republice. Lidé nacházejí stále větší oblibu v online nakupování, které jim umožňuje velký výběr, možnost srovnání a pohodlí nákupu přímo z domova. Podle serveru Heureka.cz utratili Češi online nakupováním rekordních 81 miliard korun, což je o 21% více…
    Tags: a, se, finance, internet, rady
,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Uživatelů je den ode dne víc a víc.

Otestuj to i TY!