Jak vydělat s Affiliate programem!

Affiliate marketingu patří mezi hodně diskutované téma nejen mezi blogery a majiteli webových stránek jako  možnost monetizace webu.

Jedná se o to jak webovou stránku zpeněžit, tedy něco pomocí webové stránky (blogu) vydělat.

Možností se nabízí hned několik a to například PPC, prodej reklamy, prodej odkazů či umísťování PR článků. K těmto příkladům patří i partnerská spolupráce tzv. Affiliate marketing.

Základním principem Affiliate marketingu je propojení firem s webovou stránkou partnera, který propaguje nějaký produkt či službu za kterou mu v případě prodej náleží provize.

 

Proč je tento druh reklamy (affiliate) mezi obchodníky tak oblíbený?

Odpověď je jednoduchá. Je to jednoduché byť si to mnozí neuvědomují nebo to nechtějí slyšet. Jde totiž o to že tento druh reklamy nestojí žádné peníze na víc. Na víc myslím s nadsázku jde v podstatě o to že tyto náklady na reklamu máte plně pod kontrolou a máte možnost je efektivně řídit a ovlivňovat jejich velikost. Náklady jsou pevně spojeny s prodanou službou či zbožím a nevznikají tak vícenáklady na reklamu.

Využijte příležitosti Affiliate marketingu – Okamžité zvýšení obratu s garancí návratnosti

Pokud jste majitelem internetového obchodu nebo máte službu, kterou nabízíte prostřednictvím internetu určitě neváhejte se zavedením provizního programu a to co nejdřív. Výdaje za Affiliate si na sebe vždy vydělá.

Affiliate

Jak vydělat na partnerském affilate programu?

Odpověď na tuto otázku se pokusilo již zodpovědět spoustu lidí a ne ve všech jsem našel to co jsem hledal a to jak k této metodě správně přistoupit. V případě že vstoupíte na partnerské (affiliate) programy tak všude slibují nejlepší výdělky atd.

Rozhodující pro mě byla zkušenost a trochu experimentování s těmito programy. V zásadě mezi ty nejlepší patřili vždy ty, které nějak souviseli s aktuálním tématem na webu. Také mě hodně pomohlo zjistit portfolio návštěvníků webu a k tomu vybrat vhodný affiliate. (Upozorňuji že se nejedná o žádný návod, ale pouze o osobní zkušenost.)

Provize těchto programů se za poslední dobu hodně mění a to na obě strany od 2% až do 30 i více procent. U těch s velkou provizí se často jedná o prodej res. zprostředkování prodeje nějaké služby či nějakého kurzu atd. Navíc nutno podotknou že u významných provizí se zvyšuje nadšení a motivace partnerů k využití reklamního prostoru na webových stránkách a využití nových metod jako je například rozrůstající se emailmarketing.

Důležité je také při vstupu do partnerského programu informace při jaké minimální částce provádí výplatu provize a za jakých podmínek. Může se Vám pak stát že minimální částky nedosáhnete i když přivedete zákazníka a na výplatu nemáte nárok.

Affiliate marketing se díky výhodám stále rozrůstá a vznikají tak provizní sítě, které sdružují více provizních programů. Velkou výhodou využití takové služby je výběr správného affiliate programu, který bude relevantní k obsahu webové stránky a bude tak i výdělečný podobný jak pro partnera tak provozovatele.

O některých možnostech jsem se tu již zmiňoval více se dočtete v článcích nejen o affiliate.

 

, , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *