Aukro – Informace o společnosti Aukro

I.            Základní údaje

Jméno společnosti: Aukro s.r.o.

Právní subjektivita: Společnost s ručením omezeným, zapsána v obchodním rejstříku Krajského soudu Brno

Základní jmění: 200 000,- Kč

IČO: 276 84 555

DIČ: CZ 276 84 555

Vlastnické poměry: firma je 100% vlastněna společností Naspers

 

    II.            Naspers

Společnost vznikla v Kapském Městě, JAR, roku 1915, jako vydavatel novin a časopisu.  V současnosti podniká Naspers ve dvou oblastech – elektronická média (MIH Group) a tištěná média (Media 24). Co se týče elektronických médií, tak se Naspers zaměřuje zejména na internet a na placenou televizi (analogovou i digitální, satelitní i terestriální)). Geograficky pak strategicky působí v rychle rostoucích zemích jako JAR, Čína, Indie, Rusko, Brazílie a nyní také ve východní Evropě.

Tržby: téměř 3 mld USD

Pobočky: Jižní Afrika, Sub-Saharská Afrika, Řecko, Kypr, Holandsko, USA, Thajsko, Čína, Indie, Brazílie, Rusko a dalších 11 zemí Evropy včetně ČR

Vize: Vytvořit svět zábavy, informací a vzdělání, který je přístupný kdekoliv se nacházíte.

Cíle:

·         Důraz na investice a technologie

·         Budování základny registrovaných uživatelů

·         Růst internetového podnikání

·         Zachování regionálního přístupu

·         Poskytování kvalitních služeb

 

 III.            aukro s.r.o.

 

·         Společnost Aukro s.r.o. vznikla v roce 2003 a je provozovatelem aukčního portálu Aukro.cz.

·         Společnost Aukro každým rokem rozšiřuje portfolio svých služeb. V letošním roce byl spuštěn motoristický inzertní server Otomoto.cz a odstartovala spolupráce s nákupním rádcem Heuréka.

·         Jsme největší obchodní platformou na českém internetu a lídrem v elektronickém obchodování.

Tip na příspěvek:  Virtuální kolega - Řešení nejenom pro firmy

·         V současné době představujeme komunitu bezmála jednoho milionuuživatelů.

·         V roce 2007 se na Aukru zobchodovalo zboží za 1,2 mld korun, což byl čtyřnásobný nárůst v porovnání s rokem 2006. V letošním roce se prostřednictvím Aukro.cz prodalo 5,6 mln. předmětů v hodnotě 2,4 mld. korun.

·         Měsíčně proběhne průměrně 500 tisíc úspěšných transakcí s průměrnou cenou přesahující 420,- Kč.

·         Společnost k 1. 12. 2008 zaměstnává 58 lidí.

·         Aukro.cz představuje fenomén současného online obchodování.

image004 

Statistiky návštěvnosti webu – říjen 2008

Ø       2 775 000 unikátních uživatelů

Ø       329 781 000  shlédnutých stránek

Ø        52 % návštěvníků chodí na stránky častěji než jednou měsíčně

 

Demografický profil uživatele

Ø       Nejčastěji na Aukru obchodují uživatelé ve věku:

         18-25 let (40 %)

         26-34 let (23 %)

Ø       Procentuální zastoupení poměru muž x žena:

         60 x 40 % 

Strategie

Naše strategie jsou konsistentní s vizí a strategií celého holdingu. Chceme našim uživatelům nabídnout komplexní služby a jejich prostřednictvím i nejrozsáhlejší nabídku zboží na internetu. Nejširší veřejnosti i firmám zajišťujeme přístup ke stále rostoucímu trhu v oblasti online obchodování. Naše platforma umožňuje nákup a prodej zboží nebo služeb formou aukce i za pevnou cenu. Na potřeby neustále se rozvíjejícího odvětví reagujeme vytvářením nových nástrojů, které usnadňují bezpečný, rychlý a jednoduchý nákup a prodej. Denně se prostřednictvím Aukra prodá zhruba 37 tisíc položek v celkové ceně kolem 16 mln. Kč. O naše uživatele pečuje zákaznická podpora, která poskytuje rady 7 dní v týdnu. Kolegové z oddělení zákaznického servisu zodpověděli v letošním roce více než 150 tisíc dotazů prostřednictvím e-mailů.

Tip na příspěvek:  Nový způsob jak procházet a číst články online - NextStories

 

Základní strategické cíle Aukro.cz:

          Zvyšování kvality služeb

          Zvyšování uživatelské základny

          Tvorba a podpora komunity našich uživatelů

          Zvyšování kvality nabízených výrobků na našich servisech

          Zvyšování bezpečnosti transakcí a celého systému.

Sdílejte článek přátelům:
, ,
Show Buttons
Hide Buttons