CRM Raynet – český inteligentní software pro obchodníky

CRM Raynet pomáhá k lepším výkonům obchodníkům na 5 kontinentech. Dnes Vám ukážeme, jak tento nástroj z dílny české firmy Raynet může pomoci Vašemu podnikání.

Na začátku je lead a jeho vytěžení

Jedním z primárních účelů CRM Raynet je pomoc s optimalizací prodejního procesu ve firmě a usnadnění řízení obchodníků na úrovni týmů či individuálních jedinců. CRM Raynet Vám řekne, o jaké Vaše služby je největší zájem, které služby se nejlépe prodávají a kdo je nejlépe prodává. Zároveň se dozvíte, v které fázi obchodního procesu vzniká největší „odpadovost“ (toto následně můžete řešit úpravou procesu).

Pozn. Podle časopisu Enterpreneur věnují úspěšní manažeři optimalizaci obchodního procesu 2 – 3 hodiny měsíčně

Obchodníci se budou rozplývat nad inteligentními funkcemi

E-mailová asistentka, která automaticky přiřadí e-mail a jeho přílohy k obchodnímu případu. Propojení s e-mailingovou platformou Quanda, která vyhodnocuje úspěšnost hromadných e-mailů u jednotlivých klientů. Možnost propojení CRM Raynet s kalendáři od Google, Apple či Microsoft, díky které Vaši obchodníci budou moci stále využívat při plánování času funkce, na které jsou zvyklí.

Do toho také plně funkční mobilní aplikace pro platformy Android a iOS, díky kterým mají obchodníci veškeré kontakty, schůzky a dokumenty vždy „po kapse“.

To vše usnadňuje implementaci a používání CRM Raynet ve firmách v USA, Brazílii, Austrálii či Jihoafrické republice.

Zákaznická podpora ocení inteligentní správu dokumentů a možnost komunikace v rámci systému

Ne vždy jde vše podle představ a část Vašeho týmu zodpovědná za vyřizování reklamací určitě uvítá službu inteligentní správa dokumentů a historii komunikace s klientem (tu v podobě přiložených e-mailů i komunikace mezi jednotlivými obchodníky), která těmto pracovníkům umožní rychlejší identifikaci dohodnutého plnění (tj. má klient nárok na reklamaci?).

Tip na příspěvek:  Jste nadšenci Google?

raynet

Investice do CRM se vrátí velmi rychle

Cena CRM Raynet činí 500 Kč měsíčně za uživatele. Když přihlédnete k výši odměny Vašich obchodníků, zjistíte, že se Vám investice do CRM Raynet vrátí v případě, že tento systém obchodníkům ušetří denně 2 – 5 minut, což je snadno dosažitelný cíl.

Pokud Vás zaujaly možnosti CRM Raynet, registrujte si ještě dnes bezplatnou 30 denní verzi tohoto software. Sami se tak budete moci na vlastní kůži přesvědčit o jeho dalších výhodách.

Sdílejte článek přátelům:
, , , , , , ,
Show Buttons
Hide Buttons