Bestidea.cz – šance pro nadané kreativce

Bestidea.cz funguje na principu crowdsourcingu. Firma, která vyzkoušela již mnoho marketingových kanálů a vystřídala řadu marketingových agentur může využít Bestidea.cz jako nový a netradiční marketingový a propagační nástroj.

bestidea.cz

Jak Bestidea tedy funguje?

Firma zadá úkol (potřebujeme slogan, návrh loga, jak zlepšit či prodat nový produkt) a vypíše odměnu, kterou odmění nejlepší nápad (samozřejmě čím větší odměna, tím větší počet zapojených kreativců a více nápadů).

best_ideaBestidea poté funguje jako prostředník mezi firmou (zadavatelem) a kreativci.

Výhodu oproti běžné marketingové agentuře vidíme v tom, že nad jedním zadáním budou přemýšlet stovky kreativců, webdesignérů, marketérů (oproti marketingové agentuře je to mnohonásobně více). Tito lidé (kreativci) mají „čistou mysl“, nekopírují již použitá řešení pro jiné klienty, ale začínají „s čistým štítem“.

V Bestidea netvoříme hotová řešení, ale dodáváme rozpracované nápady (kreativci nemusí mít odborné znalosti programování či Photoshopu). Myslíme si, že touto cestou budeme schopni nalézt talenty a kreativní jedince mezi lidmi, kteří by se jinak k takovýmto firmám (zakázkám) nedostali.

Kolik pomocí táto služby oslovíte kreativců nebo webdesignérů?

Další výhodu a přidanou hodnotu vidíme zároveň v propagaci (produktu) firmy, která zadá úkol. V případě, kdy firma vypíše odměnu 10 000 Kč (předpokládejme, že tímto úkolem oslovíme 1000+ kreativců), tak za 10 Kč osloví daná firma jednoho kreativce, který bude nad produktem/firmou usilovně přemýšlet. Výsledkem tedy nemusí být jen vítězný nápad či řešení, ale oslovení nových potencionálních zákazníků.

Minimální výše odměny, kterou firma musí vypsat, je 10 000 Kč. Je to z důvodu, že chceme pro „své“ kreativce za jejich kvalitní práci také adekvátní odměnu.

Více o projektu na www.bestidea.cz a aktuální info na Facebooku http://www.facebook.com/bestidea.cz

, , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Uživatelů je den ode dne víc a víc.

Otestuj ho i TY!